Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmakonto - Erhverskonto - Hjælp

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Kæresten og jeg har startet et firma pr. 1/4 - vi har CVR Nr, og vi har erhvervsaftale med Postdanmark. Hjemmeside, produkter er på plads. Hun arbejder til dagligt fuld tid, og jeg studerer som programmør.

Jeg har ufattelig svært ved at oprette en ekstra konto, firma konto, så jeg har en konto hvor jeg kan overføre moms osv, der skal afregnes kvartalsvis.

NORDEA i Nyborg, har elendig rådgivning, dårlig service osv. (vores nuværende bank) Ja hun grinte nærmest af os, da vi fortalte vi skulle oprette en firmakonto!

Jyske Bank skal have afvide hvad firmaet vil tjene, og 200 andre ting (det var en ret ubehagelig samtale!)

Hvad gør jeg? Min bror, som er et par år yngre end os skulle bare lave et opkald også var det overstået.

Er det virkelig så nemt at oprette firmaer og erhvervsaftaler, MEN så svært at oprette en simpel konto?

Gode råd ønskes, for pt er siden lukket ned, da vi har et "konto problem". Det en enkelsmandsvirksomhed.

- Daniel

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 17:13

Prøv og ring tilbage til Nordea men bed om en anden rådgiver.

Jeg ringede til min bank og dagen efter var min konto oprettet.

VH

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Skal os selv have oprettet en firmakonto, så jeg følger også lige lidt med her.. Har hørt at det burde være nemt - så måske du skal skifte rådgiver?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19

Ja jeg giver hende til på mandag. Vi havde en aftale idag men hun havde glemt os! Føler sku jeg går panden mod muren.

Nogen der kender til Spar Nord?

Håber du har lidt mere held i sprøjten end os, hehe :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20