Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo, min dejlige ven :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en dejlig ven der hedder SEO, men det er som om vi ikke altid forstår hinanden. Når det så sker, at vi ikke helt forstår hinanden, går det også galt mellem mig og google. Jeg ville gerne have løst dette problem så vi alle kan være venner ;)

Mine spørgsmål er så:
Google er ikke så glad når man har duplicate content er inde i billedet. Hvordan løser jeg dette? Når jeg ex har 10 produktere i sammen kategori, alle sammen er forskellige men har sammen funktioner? Ex med Usb-stik det gælder for alle: 

Virker til: Win 98/SE/2000/XP/Vista/win7 | Linux | Mac
Usb: 2,0 & 1,1

Læsehastighed: 9 -11 MB/sekund (USB 2.0)

Oplærings Hastighed: 2 - 5 MB/sekund (USB 2.0)

Kan man ikke gøre noget så det kan stå i alle produkbeskrivelserne, uden google straffer mig? :) 

Jeg har kigget lidt på link building (mest internt)
Er det på denne måde det skal gøres, eller er jeg helt ude i hampen? (kig på de 6 ord oppe ved siden af billedet):  

http://www.balutten.dk/usb-stik/stitch-usb.html

Til jer der har med prestashop at gøre, hvordan giver man et billedet et "alt tag"? Har kigget lidt efter det men uden held. Det sammen spørgsmål gælder også logoet.

Mvh Mathias
Har i 2 sekunder, ville det betyde meget hvis i gad at "syntes godt om" min facebook side der tilhøre hjemme siden:
http://www.facebook.com/Balutten 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:58

Hej Mathias

Jeg synes lige jeg vil gribe fat om dit DC problem, hvis jeg har forstået det rigtigt, så er det fordi at du i dine "Kategorioversigt" over eks. "Elektronik" har 2 produkter vis tekst viser sig igen og igen.

Der findes kun en løsning, som er det rigtige: Få skrevet unikke tekster på alle siderne til samme produkt.

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 16:01

Det med unikke tekster er jeg i gang med :)

Ved ikke om jeg forstår det andet.. ?:( Men jeg har få at undgå DC skrevet det under kategorien i stedet for under hver produkt. :)? 

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 16:16

Hej Internexus.

Nu har jeg sat den under en tab der hedder data. (som er funktioner i prestashop). Ved du om man bliver straffet for det? eller er det bedre? 

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:29

Jeg har lavet en tegning..

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:30

Mathias:
Nu har jeg sat den under en tab der hedder data.

Hvilken? 

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 16:33

Du kan bare skrive det lidt anderledes og evt. bytte lidt om på ordene og tilføre nogle flere.

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 16:42

Mange mange tak for billedet.
Jeg prøver igen :)

Problemmet ligger i jeg ikke må lave DC. Jeg har 15 Usb stik der alle har sammen egenskaber så som: download og upload hastighed og de kan bruges til windows osv :) Går man ind på produktet, er der en boks nede i bunden, der hedder information(er ved siden af "anmeldelse" og "mere info"), hvor jeg har sat disse "egenskaber"(download og upload) ind. Gælder det også som DC(så google straffer mig), når det er derinde under, og ikke inde under "mere info", som er produkt beskrivelsen? :)

Mvh Mathias. Sig til hvis jeg skal uploade et billedet. :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:46

Hej Mathias

Produkt info, gør ikke noget, så længe du holder det til et minimum ord, og ikke for meget sammenhængende tekst.

En anden ting du kan gøre er at evt. stille dem pænt op i Word. Tage et screenshot, også sætte det ind i stedet for tekst. Men nej "info" om produkt er normalt intet problem.

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 16:54

Okey mange tak, det med billedet tager jeg lige til mig :D
For lige at være på plads med det hele. Så længe det er under produkt info er det okey. :)

Når jeg søger på google og min side kommer frem, hvordan gør jeg så det der står under linket til min side, er tekst jeg vælger (tror ikke det er muligt) men lige nu har den bare tage tekst her og der fra min forside.

En sidste ting, er mit intern link building rigtigt eller er det ikke sådan det forgår ?:)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)