Hvornår er det muligt at benytte de 10 nye template?? |
Nip:Hvornår er det muligt at benytte de 10 nye template??
Hvis alt går efter planen er de første klar i næste uge.
Hvornår er det muligt at benytte de 10 nye template?? |
iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.
Hvis alt går efter planen er de første klar i næste uge. |
Hej Peter Jeg har været inde for at oprette et firma og har modtaget mailen - men linket i mailen virker ikke - hvorfor? - smil smil - men måske det er kommet i orden inden du når og ser denne her besked - smil. From: <plu@easyflow.dk> |
Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk
Det virker stadigvæk ikke LUNDSBY - kan du fortæller mig hvorfor? Allan: Hvordan går det så i forhold til planerne - er de første sites snart på trapperne - smil smil |
Jeg er ret sikker på alle der opretter sig oplever det samme som du, så mon ikke Lundsby kikker på det ellers får han jo ingen til at signe op .
Ja vi er meget tæt på, der ligger et par rettelser så skulle vi være klar. /allan |
Tak for begge svar Allan - SMIL SMIL |
Hej Lundsby Nu kan jeg komme her til - http://77eb7b3e50cf4d23b3e526f3549acc2e.mycloudsprout.com/Admin/login.aspx?ReturnUrl=%2fadmin - men min mail og bruger navn vil det ikke reagerer på. så kan desværre stadigvæk ikke komme ind - |
Tak Lundsby Det bliver dejligt når tingene kommer rigtigt på plads og de kom-igang-sites også kan blive lagt ud - smil smil - de har været længe ventet - smil smil. Godt arbejde I gør - smil - |