Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Gmail Sucks !

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vigan:

Så mit forslag er, at tage tingene med et gran salt, og vænne sig til ting man alligevel ikke kan ændre på :)

Hej

Problemet er at det virker a røv til.

F.eks. naar jeg vil skriver en mail i det her nye fancy skidt pop up vindue og saa vil vedhæfte en fil, ja saa finder jeg filen paa computeren som normalt og vælger filen, men i stedet for at vedhæfte denne fil i den mail jeg er ved at lave, ja saa aabner gmail et NYT mail vindue hvor i filen bliver vedhæftet.!

Dvs at jeg kan ikke vedhæfte en fil i den mail jeg laver frørst.

Det nye er noget skidt !

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 08:30

jeg er vist ikke den eneste ser jeg her..

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 08:48

Hej Anders.

Jeg synes nu det nye design virker fint, og giver nogle muligheder jeg har savnet.

Mht at vedhæfte en fil, så har det virket fint hos mig. Klikker på papirklipsen, vælger filen og vupti så er den vedhæftet. Præcis som i det gamle layout.

De nye muligheder med at kunne have flere mails åbne på én gang synes jeg er fedt. Det sker da at jeg er ved at skrive en mail, og så gerne lige vil tjekke en oplysning i en tidligere mail. Det kan jeg nu gøre uden at skulle gemme den igangværende mail og åbne den igen bagefter.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 16:44

Hej  Louise

Har selv haft det gamle hotmail som er skiftet til det nye og bruger det kun når jeg ikke er ved min egen pc

Ellers bruger jeg live mail 2012 fra microsoft essentials sådan at min email er hele tiden åben når jeg er ved pc og skal derfor ikke logge på og af hele tiden... ellers er der også outlook

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)