Hej,
Min shop er i testmode. Og når jeg laver en bestilling og betaler med dankort (testmode). Så kommer der en e-mail til kunden. Men denne e-mail er en Ordre Bekræftelse med tilknyttet faktura.
Har prøvet deres danske forum. Men synes nu ikke der er meget aktivitet derinde. Og må indrømme jeg ikke er særlig tålmodig, når jeg er i arbejdsmode. Og det er stort set det meste af døgnet, haha.
Har også været inde i statusser og ændret lidt. Men hvis jeg f.eks. laver en status med filen order_conf. Så bliver varens navn osv. ikke indsat. Der står i stedet bare noget alla:
Har prøvet at ændre i PaymentModule.php, hvor jeg har fjernet
Og dette gør så faktura ikke automatisk bliver sendt med.
}
if (Validate::isEmail($this->context->customer->email))
Og der bliver nu i stedet sendt en 'Bestillingsoversigt' (dette er sikkert helt forkert måde at gøre det på. Men ved ellers ikke hvorhenne dette skal gøres. Da det er et meget stort system) Men når jeg så vil sende en opdateret status e-mail til kunden. Så kommer der som skrevet længere oppe ingen "tekst" i fakturaen. Og der bliver ej heller vedhæftet en faktura. |
Ja det var jo ikke mange kommentarer der kom til dette indlæg. Men jeg har selv fundet løsningen der virker for mig.
Jeg har slået indstillinger for faktura til:
Og rettet teksten i bekræftelses e-mailen til (og i denne bliver der ikke vedhæftet en faktura mere):
Og når varen så er afsendt sender jeg denne e-mail ud
(fakturaen bliver herefter synlig på deres konto, hvor de kan download denne hvis de skulle have brug for dette):
Og den 3 og sidste e-mail er denne:
Jeg har så rettet disse statusser:
Rettet dem til dette:
Hvis de så går ind for at hente deres faktura, eller tjekke deres ordres status ser de dette:
Så nu er det som jeg vil have det.
Takker for den knap så meget respons på dette spørgsmål. Og håber andre kan bruge mit svar, hvis de selv skulle stå med det problem/ spørgsmål.