Men se det fra den positive side af, så kommer der jo bare flere vare i kurven så. |
Aaah... Så enkelt synes jeg nu ikke det er.
Men se det fra den positive side af, så kommer der jo bare flere vare i kurven så. |
Aaah... Så enkelt synes jeg nu ikke det er. |
"En privatalarm uden abonnement kræver ikke abonnement til en alarmcentral, den skal i stedet bare bruge et SIM-kort, som det der sidder i en mobiltelefon. Dette kan p.t. købes for helt ned til 10 kr. om måneden". så GRATIS er det ikke efter køb...
|
Alarmen er. Men nej, du har ret. - Jeg gør også meget ud af, rundt omkring på sitet at skrive det. Men ret beset... Google er heller ikke gratis at søge i! - Du skal bruge en internetforbindelse, og det koster. Der er dog nogle der får internet stillet gratis ti rådighed, og så er google vel gratis. - Der er også nogle der kan få ekstra simkort til deres mobil-abonnement, og bruger det til alarmen... Så er det vel også gratis for dem. Så helt enkel er verden sjældent. |
Nu har jeg rettet en hel masse af de ting der er blevet nævnt. - Andre der har nogle ideer? Alle kommentarer er velkomne! :-) |
Efter min mening bruger du stadig alt alt for mange farver. Lige nu har du 8-9 forskellige farver på sitet. Prøv at få den røde farve væk. Den passer efter min mening ikke sammen med de andre farver på sitet. Prøv generelt at få antallet af farver ned. /peter |
Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene