Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback - design/hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nøj hvor kan man bruge meget tid på at lege med sit design. :-)

Er der nogen der vil komme med ideer til mig? Http://www.miraca.dk - Ja, der er nogle produkter på forsiden der har samme produktbillede, det er ved at blive ændret.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 11:45

Hej Carsten.

Jeg brugte lige 10 minutter på din webshop mht. hvad jeg vile gøre af ændringer i photoshop. Synes du bruger ret mange forskellige farver, der forvirre mit øje. Jeg har prøvet at udfase den røde farve og sætte mere fokus på din service, som jeg synes bliver lidt overset ude i højre side. Din kundeanmeldelser er også gemt for langt væk efter min mening.

Jeg forstår heller ikke hvad apple og google play laver i toppen? Jeg kan ikke klikke på dem og der står heller ikke hvad jeg kan bruge dem til.

Det kunne også være fedt med lidt video, der kunne demonstere hvordan jeg satte produktet op derhjemme.

Håber du kan bruge det.

Med venlig hilsen

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00

Hej Carsten,

Har lige brugt lidt tid på at skimte din side igennem.

Det første jeg undrede mig over, er at du ikke bruger logoets blå farve ?
- Den primære blå du bruger er alt for skrigende, og sammen med den meget grønne farve du bruger bliver siden meget hurtig uoverskuelig og ulæselig.

Derudover undrede jeg mig også over Google Play og Itunes, samt at betalingsikonerne er alt for store.
- Sammenlignet med dit logo - Hvilket er det vigtigste, tager ikonerne alt for meget fokus.

Call-to-action knapperne bør vær grønne (pris knapperne)

Din sidebar er meget meget smal, og synes du bør venstre stille teksten i boksen, som du gør ved alt andet indhold.

I footeren synes jeg facebook og google tager for meget plads. 

Under produkter og tyverialarmer forstår jeg ikke hvorfor produktboksene er centreret ? - De bør venstre stilles også.

Generelt alt for mange forskellige farver, der ikke passer sammen - med mindre du vælger at bruge logoets primære blå.
- Tilføjelse - Brug logoets skrifttype til alle overskrifter. 

Håber det var noget du kunne bruge.

Venlig hilsen
Nils 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:17

Peter Assentorp:

Hej Carsten.

Jeg brugte lige 10 minutter på din webshop mht. hvad jeg vile gøre af ændringer i photoshop. Synes du bruger ret mange forskellige farver, der forvirre mit øje. Jeg har prøvet at udfase den røde farve og sætte mere fokus på din service, som jeg synes bliver lidt overset ude i højre side. Din kundeanmeldelser er også gemt for langt væk efter min mening.

Jeg forstår heller ikke hvad apple og google play laver i toppen? Jeg kan ikke klikke på dem og der står heller ikke hvad jeg kan bruge dem til.

Det kunne også være fedt med lidt video, der kunne demonstere hvordan jeg satte produktet op derhjemme.

Håber du kan bruge det.

Med venlig hilsen

Peter

Tak for svaret... Der er helt klart gode elementer. Det vil jeg se på. TAK!

Fra Internettet/Herning
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 60
Fra  Ohmy Skrevet kl. 15:22

Jeg synes det er synd, at dit logo forsvinder, fordi det er så småt i forhold til alle de andre logos på siden (dankort, appstore mv). Jeg tror, du skal ændre din header, så loget får en mere fremtrædende plads, så dine kunder ikke er i tvivl om, at det er dig de besøger :)

Klassisk tegner og analog grafiker.
www.ohmy.dk

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:16

Hjæææææællllpppppp :-)

Mine knapper er forkert farvede i IE10 i forhold til FF, Crome, IE9 o.s.v. :-(

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:40

Er det ikke en fejl at når man klikker ude på forsiden, klikker på prisen får man en produktbeskrivelse. Virker rigtigt.

Men når man går ind under Andet tilbehør og klikker på prisen, smider den varen i kurven. Må være en fejl.

Det laver den samme fejl under trådløse sensorer. 

Er det ikke en fejl. ?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:42

Hej.

Nej, det er ikke en fejl. - Varer hor der skal foretages et eller andet valg, f.ek.s farve, ryger ikke direkte i indkøbskurven. - Varer hvor der ikke er nogle valg gør.

Om det så er hensigtsmæssigt tror jeg er svært at give en entydig mening om.

Jeg har dog nu lavet det sådan, at der er foretaget standardvalg, når man ryger ind på varen. Men jeg synes stadig man skal forbi valget.

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:50

Tror mange vil blive forvirret, var det ikke bedre at skrive Tilføj til kurv eller bestil på knappen i stedet for pris så.

Jeg fik ihvertfald smidt nogle vare i kurven inden jeg  fandt ud af det.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:11

Hmm... Jo, eller fører alle ind omkring produktsiden?!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)