Hvordan skal en udefrakommende kunne skelne mellem mails der skal tages alvorligt og spam/reklame?
En mail, der umiddelbart ligner reklame/spam kan faktisk godt indeholde en forespørgsel på en ydelse - måske af afgørende karakter for firmaet.
Lige forskellen på en reel henvendelse og spam, så må det være muligt at se for de fleste, spam er måske en form for forspørgsel, men ofte på dårlig google-translate dansk :)
Fru Hartmann:
Jeg ville aldrig overlade noget så vitalt til nogen udenfor firmaet.
Der er pokker til forskel på at besvare et firmas telefoner, tage mod besked, aftale et møde, og videregive oplysningerne - og så på at vurdere hvilke mails der er vigtige!
Drop den ide - du kunne i værste fald ende med et sagsanlæg for at have skadet firmaet.
Vi tilbyder denne løsning, dog ikke for mindre kunder, kun for vores store kunder med minimum 30-50 reelle henvendelser dagligt, da de medarbejdere, der sidder på sagen skal have et stor kendskab til virksomhedens rutiner, produkter/ydelser og processer.
Vi gør det også, men igen, kun for større kunder, og der er det noget helt andet, det er nærmere kundeservice og kræver mere, som jeg også skrevi mit første indlæg. Ofte vil firmaer der har brug for den slags også hve outsourcet deres kundeservice pr telefon og får så callcentret til også at klare mails. Men het... Prøv da, jeg glæder mig til at høre om nogen bider på
Hvis man driver en online service, og får et par hundrede support mails, hvor 90% mere eller mindre er de samme 2-5 spørgsmål, kunne jeg godt se en ide i sådan en service.
Så kunne disse personer som kigger mails igennem svare på 90% af dem og sende de sidste 10% videre til kunden.