Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en revisor/bogholder

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 124
Fra  DataWise Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg startede som selvstændig for et år siden. Min svigermor er bogholder, så hun tilbød at lave mine regnskaber mm for mig. Det var jeg meget taknemlig for i starten, da jeg ikke var helt sikker på mine indtægter. Men jeg overvejer nu og få det lavet ude i byen i stedet, da det kan være lidt træls at svigermor ved præcist hvad man tjener osv.  

Lidt om min virksomhed:

Jeg har en god stabil indkomst i firmaet hver måned. 

Jeg er en  enkeltmandsvirksomhed.

Jeg har 4 kunder, som jeg sender en faktura til hver måned. 

Fakturaene bliver lavet i word. Min kasseklade laver jeg i Excel. 

Jeg har ikke mange udgifter. Dem jeg har bogfører jeg i Excel. Gemmer kviteringerne pr. år i en plastiklomme. Jeg kan selv lave moms indbereting. 

Er det muligt at sige hvad en revisor/bogholder vil koste mig om året? Og eventuelt link til nogen jeg kan kontakte. 

På forhånd mange tak. 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:10

Hos Ageras kan du helt gratis og uforpligtende få 3 tilbud fra advokater og inkassofirmaer, der kan hjælpe dig med at opkræve dit tilgodehavende – klik her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:27

bare beskriv det i DETTE LINK det du har behov for så får du 3 gratis og uforpligtende tilbud

vh cookie

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Fra  DataWise Skrevet kl. 23:31

Takker for link. Den er noteret. Jeg kigger på det i løbet af ugen. 

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:35

Det afhænger af bilagsmængden. At du gør de ting du gør er ikke nødvendigvis en hjælp for bogholderen. Det vigtigste er, at der er styr på bilagene, at de er sat i mapper i bankdatoorden, at alle bilag er tilstede, at der kun købes ind via bankkontoen osv - og det aller nemmeste er, hvis du laver fakturaer i det bogføringssystem, som bogholderen benytter.

Du skal nok regne med - hvis det er detaljeret bogføring - 3-5 timer pr. 100 bilag, så kan du selv regne det ud, hvis bogholderen tager 400,- pr. time.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:36

Prøve 39673377 tommy/frank har brugt dem i 20 år med glæde

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:38
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Fra  DataWise Skrevet kl. 23:39

Jeg kommer nok til at have ca. 100 bilag. Jeg kunne måske godt overkomme at sætte dem i kronologisk rækkefølge inden jeg leverede det til bogholderen.

Så for det hele, ville det blive ca. 2000 kr.? Også i forhold til at indeberette til skat osv? 

Så har jeg jo også en del spørgsmål, men dem kunne jeg jo så bare stille her istedet. 

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 23:43

Ja, hvis du har forberedt det sådan som jeg beskriver, og laver fakturaer i det system bogholderen bruger, og selv indberetter moms, så bliver det nok deromkring. Herudover selvangivelse - det er forskelligt hvad der tages for det. Desuden vil de fleste bogholdere nok kunne besvare dine spørgsmål :)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Fra  DataWise Skrevet kl. 23:47

Hvad koster det at bruge de systemer som bogholderne bruger? 

Men ellers lyder det da til at være en overkommelig prisramme. Jeg vil kigge videre på det  i løbet af ugen, og se om jeg kan finde nogen. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)