Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget Adwords optimering kan man få for 1000,- kr. i måneden?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Ph.:

Christina Nordquist:
Kunne godt bruge nogle gode råd :)

Både dig og Allan (trådstarter) kan kigge på en eller begge af disse bøger. Der kommer en række gode ting frem om AdWords, men udgiverne skriver på to forskellige måder.

Ad-Lex

PPCprofit 

Hop ikke nødvendigvis på den "nemme" løsning, hvor I bare vælger den gratis udgave.

Nu har jeg læst begge bøger og Thomas Rosenstands bog er helt klart værd at købe, men Andreas Lolk bog tager hurtigt fat i AdWords auktionen og kvalitetsresultatet og dette synes jeg er en af de vigtige ting at forstå. Derfor vil jeg foretrække Andreas's bog, også i og med at den er gratis.  Hvis man forstår dette, kan man spare mange penge på AdWords.

Det er klart Rosenstand's bog går dybere ned i detaljerne og den kan man så købe bagefter.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 20:57

Tak til alle i tråden, jeg har en gut i mit netværk som er ved at selvstudere den ædle kunst og med tiden får han sikkert sort bælte i adwords og alt hvad der hører til. Jeg tror den rigtige løsning for mig er at gøre det meste selv og benytte mig af en konsulent som kan hjælpe mig med det forkromede overblik hen ad vejen. Måske kan jeg opnå det sorte bælte en dag, men jeg har stor respekt for at man skal holde sig opdateret og teoretisk og praktisk hele tiden. 

Til info bruger jeg p.t. mellem 2000 og 2500 kr. om måneden på adwords. 

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 08:01

Johannes Helleland:
Du har et produkt som jeg kender særdeles godt :) Her kan jeg oplyse dig, at en af dine konkurrenter gennemsnitligt på hele produktserien har en konvertering på +9%. Det har sidste 3 måneder givet en 6 cifret omsætning for et AdWords budget på små 5.000 kr.

Det lyder jo ikke helt dårligt, men det kræver nok meget arbejde at nå dertil :) Vil du råde mig til at hyre en der styrer mine kampagner for mig? Kan godt se dem jeg har sat op ikke giver så meget...

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:21

Du kunne jo eventuelt spørge her på Amino, om der er en flink AdWords ekspert, der vil se din konto igennem UB. Ud fra denne evaluering, så kan du vurdere om du skal forsøge dig med professionel hjælp i en periode.

Jeg kan desværre ikke tilbyde dig denne service, da jeg allerede repræsentere en webshop, med en del ligende produkter. 

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 08:36

Christina Nordquist:
Det lyder jo ikke helt dårligt, men det kræver nok meget arbejde at nå dertil :) Vil du råde mig til at hyre en der styrer mine kampagner for mig? Kan godt se dem jeg har sat op ikke giver så meget...

Hej Christina, følger lidt med i tråden fra sidelinien. Hvis du har overskud af energi og gider må du efterfølgende gerne sende mig en besked mht. hvordan det gik med prof. hjælp til opsætningen - om du mente det er pengene værd eller ej? og måske hvem du brugte. Står lidt med de samme betragtninger og overvejelser som du gør.

Held og lykke med det :-). 

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 08:38

Johannes Helleland:
Jeg kan desværre ikke tilbyde dig denne service, da jeg allerede repræsentere en webshop, med en del ligende produkter. 

God forretningsstil :) Din kunde er heldig at have en som dig der udviser loyalitet og ikke kun tænker på at få så mange kunder som muligt. Super fedt at vide at der stadig er ærlige mennesker i en hård og barsk forretnings verden :)

Og tak for dine gode råd! Jeg vil arbejde videre på sagen :) 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 08:41

@Christina

Jeg er enig med Johannes i at man skal passe på med at bruge for mange råd fra Google. Jeg har også oplevet dem yde god gratis hjælp, men man kan måske godt mistænke dem for at foreslå nye annoncører, så mange søgeord som muligt og derved flere potentielle kliks. Dette giver god mening for Google og måske også for nye annoncører. Men tit betyder de mange kliks for nye annoncører, at de bruger en masse penge og måske ikke oplever at få det antal konverteringer ud af det som forventede.

Jeg vil gerne tilbyde dig 15 min gratis AdWords rådgivning per telefon, hvor jeg kigger din AdWords konto igennem og giver dig en række tips. Hvis du synes at dette er interessant kan du skrive dit nummer i en privat besked til mig.

Hav en god dag.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 09:03

Martin.S.:
Hvis du har overskud af energi og gider må du efterfølgende gerne sende mig en besked mht. hvordan det gik med prof. hjælp til opsætningen

Smid mig lige en mail (så jeg ikke skal finde denne tråd frem igen til den tid), så vender jeg tilbage til dig :)

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 09:44

Hej Christina - Jeg vil gerne helt gratis kigge dine Adwords kampagner igennem - og efterfølgende komme med 3-4 råd til hvad du kan gøre bedre :)

Hvis du vælger at bruge et Adwords-bureau i fremtiden til denne opgave, bør du lige skimte mit seneste blogindlæg om bla. afregningsmetoder med Adwords-bureauer

Hvis ikke jeg hører fra dig, håber jeg at du får held og lykke med dine adwords kampagner

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:26

Hvis du vil bruge 1500 Dkk om måneden og bruger for minimum 7000 DKK om måneden på Adwords kan du prøve vores bud robot gratis i 30 dage. Se mere på mit signaturlink. Den erstatter dog ikke det kreative arbejde i adwords og opsætning, men sikre dig at du får det optimale ud af dine bud.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)