hej jeg sidder og skal bruge nogle stempler og nye visitkort .. men det er mere stemplerne jeg er på jagt efter de har overrasket mig lidt |
www.vistaprint.dk
hej jeg sidder og skal bruge nogle stempler og nye visitkort .. men det er mere stemplerne jeg er på jagt efter de har overrasket mig lidt |
www.vistaprint.dk |
Hej M123, Du er velkommen til at tage et kig på min side: billigstereklamer.dk :-) Venlig hilsen |
Vistaprint :) Jeg fik 250 visitkort, stempel og visitkortholder "gratis" for 53,45 kr. i fragt. fik dog en lille reklame på bagsiden som du kan betale 20 kr. for at få væk. De kommer inden for en uge, selvom der står to, så lad vær med at købe den dyre fragt. Mvh Patrick Kronholm |
I min markedsføring af Billigtryksag.dk har jeg længe fokuseret på at tilbyde billige visitkort i høj kvalitet. Vi har selv trykmaskiner, så visitkortene kan vi selv trykke. Nu hvor jeg her ser en tråd der omhandler både visitkort og stempler, tænker jeg på om det ville være et godt substituerende produkt også at forhandle stempel. Tror du der ville blive solgt flere visitkort, hvis vi også tilbød stempler? Gode råd søges :-) |