Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg betale en blogger for et indlæg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Fra  Stenløse Hørecenter Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har fået en del henvendelser fra blandt andet lægestuderende der er villige til at blogge på min virksomhedsblog, hvad skal jeg betale pr. blogindlæg tænker i ?

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

i "min" branche er gæstebloggere meget normalt , og det er typisk for at få mere eksponering for begge parter der er ikke på almindelig blogger nivaeu noget økonomi forbundet med det.

 

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Dinkonsulent.nu Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm de indlæg du har i dag hvem blogger dem og er det dertil de ønsker at komme med flere indlæg? Tænker at der gratis at blogge medmindre man er ansat til kun at blogge på vegne af en virksomhed. Så er det vel noget med at være tilknyttet som freelance til en fast timepris.

Håber det hjælper lidt

mange hilsner

Pernille

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Fra  Stenløse Hørecenter Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagen er den at jeg både gerne vil blive klogere på nogle emner, men ikke har tid til at researche selv, derudover vil jeg gerne have noget godt content på mit site, og dette er jo en måde at få det på...

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

duus6594:

Sagen er den at jeg både gerne vil blive klogere på nogle emner, men ikke har tid til at researche selv, derudover vil jeg gerne have noget godt content på mit site, og dette er jo en måde at få det på...

Hvis du får content og bloggeren for eksponering kan det også være "nok" , det kommer an på hvad i vil have ud af det

alternativ så må i jo aftale en takst pr post , hvis der er for stor forskel i hvad begge parter får ud af det skal det balanceres

 

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Fra  Stenløse Hørecenter Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne betale for det - hvor meget synes i jeg skal betale ?

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager selv mellem 0,35-0,55 kr per ord ( oftest i et samlet tilbud, så man ikke skal tælle ord)for blogs og gæsteartikler alt efter hvor omfangsrig research der skal udføres osv. Nogengange skriver jeg en enkelt artikel for et link, men det sker ret sjældent ;) Hvis det er seriøse dygtige studerende, synes jeg ikke du kan give dem mindre end 0,35.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

duus6594:

Hejsa, jeg har fået en del henvendelser fra blandt andet lægestuderende der er villige til at blogge på min virksomhedsblog, hvad skal jeg betale pr. blogindlæg tænker i ?

Hvis de lægestuderende skal blogge om medicinske emner på et niveau, som kræver, at de har en vis faglighed, så bør de honoreres ordentligt for det. 
Hvis emnerne er skruet sammen, så de kræver en researchindsats - som igen kræver faglighed for at sikre den rigtige grad af kildekritik - så bør det koste mere.

Jeg har for nylig solgt et højt fagligt blogindlæg inden for et videnskabeligt område for 1100 kr. + moms. Det var så vidt jeg husker berammet til ca. 1000 ord, men endte med at blive lidt længere.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)