Problem IE <9 og HTML5 tags, løsning Html5 Shiv Teddy |
IB @ Tak for feedback :)
Teddy @ Mange tak, det vil jeg lige skrive til min hjemmeside-gut :)
Problem IE <9 og HTML5 tags, løsning Html5 Shiv Teddy |
IB @ Tak for feedback :) Teddy @ Mange tak, det vil jeg lige skrive til min hjemmeside-gut :) |
fra en der ikke ved noget om hjemmesideopbygning, men som bare kigger og synes om eller ikke synes om... superflot side, og helt genialt med det banner med manden med armene i vejret, rigtig godt tænkt. Men den er meget ren, overskuelig og indbydende, den kan du godt være stolt af |
Få Telefonpasning her.
Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode
Hej Mette Mange tak for din rosende feedback, jeg er også mega glad og stolt :) |
Rigtig lækker hjemmeside, jeg er solgt! MEN jeg forstår ikke, at du tilbyder webløsninger som fx. webshops, når du ikke selv har lavet din egen hjemmeside? |
Rigtig flot hjemmeside Jonas. Der mangle umiddelbart udtalelse fra nogle af dine kunder :-) |
Måske du skulle overveje at opgradere din browser fra IE8 eller IE7 til IE9 eller IE10 :) Til trådstarter ... det er fra IE8 og ned det går galt, du kan tjekke det via dette smarte software :) /allan |
Martin Skallerup @ Tak for feedback Det er en lang historie, som jeg lige vil gøre lidt kort. Jeg har i 4-5 år arbejde sammen med Aske på en masse projekter, kender ham personligt, vi bor i samme by osv. Som han selv siger er han elendig til at sælge sig selv og sit produkt, men rigtig god til at lave hjemmesider. Så vi har startet et rigtig godt sammenarbejde op, og kan på den måde leverer en total løsning :) |
Hej Jonas. Jeg synes det er en fint hjemmeside du har dig. Dog synes jeg at det er lettere irriterende for øjnene, at de forskellige "kasser" ikke flugter ned igennem forsiden. |
Som sagt rigtig lækker hjemmeside, forstår bare weboptimist.dk som en service du tilbyder :) Lækkert samarbejde i har! :-) |