Jeg kan godt lide designet. Luftigt og lækkert. Jeg oplever, at forsidebilledet er lang tid om at loade i IE 9. I FireFox & Chrome er der ingen problemer.
Jeg går ud fra, at du helst vil have Adwords-opgaver, siden du har valgt at have den in-view på forsiden? (1600x900 opløsning hér)?
Jeg kan se, at du har nogle fine referencer i bunden. Dem kunne du overveje at trække mere frem. Evt. oprette en separat sektion til referencer (fx med kundeudtalelser.
Call to action-elementer fungerer generelt godt.
Er der en grund til, at I hoster siden i USA? Det kan have en marginal (negativ) indflydelse på Googlerangering.
Her i opstartsfacen har jeg valgt Heroku som host, det er gratis og loader rigtig godt selvom der er 10-20 besøgende af gangen. Jeg ved godt at det har en lille betydning i forhold til SEO, med en dansk IP adresse/hostning af server.
Det som er lidt pudsig er at Google selv, siger at det ikke har nogen betydning, se denne video men jeg har så også fundet en fra Matt Cutts som siger at det har en betydning.
Det skal hertil siges at jeg er med til at lave SEO på en side som også er hostet hos Heroku. Og den rangere allerede som nr. 1 på et par af de søgeord vi har fokuseret på. Så det kan godt lade sig gøre, med en udlands host :)
Jeg forstår ikke helt hvad du mener med forsiden og adwords? :)