Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: Meebox' fødselsdag!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Kære Aminoer,

Først og fremmest et kæmpe tak for al den ros, konstruktive kritik og hjælp vi har fået herinde. Vi var nok aldrig kommet så langt uden Amino og de mange flinke Amino-brugere.

Vi har 3 års fødselsdag i dag, og derfor har vi en masse gode tilbud de næste 10 dage, som jeg ikke synes I skal snydes for. Der er lidt af hvert for både nye og nuværende kunder. Hvis I følger os på Facebook, så får I alle vores fantastiske tilbud.

I dag byder vi på gratis webhoteller (første år) og en gratis flytning af din hjemmeside. Et fantastisk tilbud hvis du ikke har haft modet til at få flyttet din hjemmeside - nu gør vi det for dig, gratis! :-)

Se mere og bestil her:
http://meebox.net/da/fodselsdagstilbud-dag-1/3172

Ha' en fantastisk god dag! 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke!

Meget "beklageligt" har jeg allerede webhotel hos her, men den får da lige en deler! :)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tillykke med fødselsdagen.

Da jeres webhoteller ser ud til at være blevet hurtigere siden jeg opsagde mit gamle webhotel, besluttede jeg mig for at give jer en chance til og benytte mig tilbudet fra twitter med et års gratis webhotel og gratis flytning af jeres tekniker.

Jeg valgte dog at oprette et nyt domænenavn til 45 kr., og ikke at få flyttet en hjemmeside, da jeg er ved at oprette nogle nye blogs m.m.

I har på den baggrund afvist min ordre og henviser mig til at benytte et andet tilbud med -60%.

Jeg undrer mig, da jeg havde læst følgende inden jeg bestilte:

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Jeg kan godt se at det er lidt misvisende, men der mangler også noget af samtalen. Ulrik skulle (såvidt jeg har forstået det) have migreret én side og derudover flyttet nogle ekstra domæner. Derfor er tilbudet gældende for ham.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg lige overflyttet mit domæne til jer. Jeg siger mange tak :-)

Ved i hvornår i kommer i gang med overflyttelsen?

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke med de 3 år. Jeg har desværre ikke benytte tilbudet da alle mine domæner samt sider allerede er over hos jer :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Hej Karsten,

Jeg kan godt se at det er lidt misvisende, men der mangler også noget af samtalen. Ulrik skulle (såvidt jeg har forstået det) have migreret én side og derudover flyttet nogle ekstra domæner. Derfor er tilbudet gældende for ham.

Jeg har bestilt et webhotel og flytning af en hjemmeside. Yderligere har jeg betalt for et nyt domænenavn. I har så taget mine penge for domænenavnet og afvist resten, så nu står jeg med et domænenavn uden et webhotel.

Jeg finder nok ud af at redelegere det til en anden server, men jeg er ikke tilfreds med i tager pengene for halvdelen af varen og afviser at levere resten. 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten helt ærligt, tag den lige et andet sted hen tak!

Tillykke meebox, jeg er glad for mine 30+ domæner hos jer!

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Patrick - Meebox:

Hej Karsten,

Jeg kan godt se at det er lidt misvisende, men der mangler også noget af samtalen. Ulrik skulle (såvidt jeg har forstået det) have migreret én side og derudover flyttet nogle ekstra domæner. Derfor er tilbudet gældende for ham.

Jeg har bestilt et webhotel og flytning af en hjemmeside. Yderligere har jeg betalt for et nyt domænenavn. I har så taget mine penge for domænenavnet og afvist resten, så nu står jeg med et domænenavn uden et webhotel.

Jeg finder nok ud af at redelegere det til en anden server, men jeg er ikke tilfreds med i tager pengene for halvdelen af varen og afviser at levere resten. 

Du skal være mere end velkommen til at bruge de 60% rabat vi har på webhoteller. Ellers så kan jeg kun henvise til betingelserne i bunden af siden her: http://meebox.net/da/fodselsdagstilbud-dag-1/3172

Jeg beklager hvis der er noget der er misforstået. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)