Først og fremmest et kæmpe tak for al den ros, konstruktive kritik og hjælp vi har fået herinde. Vi var nok aldrig kommet så langt uden Amino og de mange flinke Amino-brugere.
Vi har 3 års fødselsdag i dag, og derfor har vi en masse gode tilbud de næste 10 dage, som jeg ikke synes I skal snydes for. Der er lidt af hvert for både nye og nuværende kunder. Hvis I følger os på Facebook, så får I alle vores fantastiske tilbud.
I dag byder vi på gratis webhoteller (første år) og en gratis flytning af din hjemmeside. Et fantastisk tilbud hvis du ikke har haft modet til at få flyttet din hjemmeside - nu gør vi det for dig, gratis! :-)
Da jeres webhoteller ser ud til at være blevet hurtigere siden jeg opsagde mit gamle webhotel, besluttede jeg mig for at give jer en chance til og benytte mig tilbudet fra twitter med et års gratis webhotel og gratis flytning af jeres tekniker.
Jeg valgte dog at oprette et nyt domænenavn til 45 kr., og ikke at få flyttet en hjemmeside, da jeg er ved at oprette nogle nye blogs m.m.
I har på den baggrund afvist min ordre og henviser mig til at benytte et andet tilbud med -60%.
Jeg undrer mig, da jeg havde læst følgende inden jeg bestilte:
Jeg kan godt se at det er lidt misvisende, men der mangler også noget af samtalen. Ulrik skulle (såvidt jeg har forstået det) have migreret én side og derudover flyttet nogle ekstra domæner. Derfor er tilbudet gældende for ham.
Jeg kan godt se at det er lidt misvisende, men der mangler også noget af samtalen. Ulrik skulle (såvidt jeg har forstået det) have migreret én side og derudover flyttet nogle ekstra domæner. Derfor er tilbudet gældende for ham.
Jeg har bestilt et webhotel og flytning af en hjemmeside. Yderligere har jeg betalt for et nyt domænenavn. I har så taget mine penge for domænenavnet og afvist resten, så nu står jeg med et domænenavn uden et webhotel.
Jeg finder nok ud af at redelegere det til en anden server, men jeg er ikke tilfreds med i tager pengene for halvdelen af varen og afviser at levere resten.
Jeg har bestilt et webhotel og flytning af en hjemmeside. Yderligere har jeg betalt for et nyt domænenavn. I har så taget mine penge for domænenavnet og afvist resten, så nu står jeg med et domænenavn uden et webhotel.
Jeg finder nok ud af at redelegere det til en anden server, men jeg er ikke tilfreds med i tager pengene for halvdelen af varen og afviser at levere resten.