|
Jeg giver Kristian ret, man kan sagtens tjene 20 procent på aktier, det kræver bare risiko. |
Velkommen til jantelovs Danmark :-)
Debat
|
Jeg giver Kristian ret, man kan sagtens tjene 20 procent på aktier, det kræver bare risiko. |
|
Velkommen til jantelovs Danmark :-) |
|
Har du overvejet, at kigge på nogle koncepter/hjemmesider/webshops som allerede er igang. Som du måske kunne have interesse i? Det kunne du evt. finde noget som var interesant og investere måske 25-50.000 i et eller to projekter, hvor du kunne blive medejer? Mvh Lasse |
|
Hej. Altså hvis du har 300.000kr. Så skulle du måske overtage en mindre virksomhed med omsætning og kundekreds? SÅ kan du videreudvikle den og sætte dit eget præg på den. Men du slipper jo for en masse opstars-bøvl feks? |
|
Jeg ved tilfældigvis at 300.000 kr er nøjagtig det beløb, som du skal bruge for at blive 7eleven indehaver i deres franchise system? Det er jo indenfor din branche, hvor du har erfaring og uddannelse. Håber du kunne bruge nogle af mine ideer:) mvh Andreas |
|
Hej "Platine" Jeg har sendt dig en PM. Kontakt mig, hvis du er interesseret i en snak! |
|
Hej Platine, Jeg har ideen..Jeg har sendt dig en PB og håber at høre fra dig :) |
|
Hej Platine, |
|
Jeg har nogle på lager hvis du vil høre nærmere |
|
Hej Kristian, jeg vil sige thumbs up. Der er rigtig mange der tjener +30%/år og meget mere. Desværre findes der mange flere der taber på sigt. I sidste ende er det jo en rezo sum game. Afhængig af strategi/disciplin, så er alt muligt. God aften |