Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du tjek på det juridiske i forbindelse med ejndomshandel ? Partner / freelancer søges til ny virksomhed på idestadiet.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at understrege igen. - JEG ER, OG VIL IKKE VÆRE EN EJENDOMSMÆGLER FORRETNING! :)

Der er mange der sælger privat, det vil sige at de i enten har prøvet at sælge gennem en ejendomsmægler, eller bare selv smider et til salg skilt op.

Det er disse mennesker jeg ønsker at "hjælpe", disse mennesker har formentligt for det meste en advokat tilknyttet allerede, eller oplysninger fra den tidligere ejendomsmægler der har prøvet kræfter med salget. Det er disse mennesker som jeg mener jeg har en mulighed for at hjælpe, denne hjælp koster dem som sagt ikke 1 kr. så sælger jeg som forventligt ikke ejendommen, har mit forsøg ikke kostet dem noget. 

som sagt er ideen stadig i udviklingsfasen, og jeg sætter derfor stor pris på jeres feedback, hvad end den er positive eller negativ.  

med venlig hilsen 

Christoffer Kaarøe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42

Hej CK

Hvis du stadig omgåes med planer om at blive selvstændig uden tilknytning til andre

iværksættere, løber du meget meget hurtigt ind i en politianmeldelse for overtrædelse

af forbuddet mod at andre end ejendomsmæglere og advokater kan annoncere med

formidling af salg af fast ejendom, som en anden aminoer vist skrev til dig om. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:02

Kan du ikke lige uddybe, hvor i forskellen på dig og en ejendomsmægler med "solgt eller gratis" er?

Ved godt at mange forsøger, at sælge privat, men det er jo for, at spare de 50-100tkr. som en mægler skal have. Hvis man vælger dig og du sælger det, så koster det stadig det samme som en ejd.mægler.

Vil man betale for det og kun betale, hvis ejendommen bliver solgt, så har mange "solgt eller gratis" og så koster det ikke 1 kr. at sælge huset. Det ligner jo meget det koncept du har gang i?

Synes det er fedt du vil igang og håber du finder en partner med ejd.mægler title, så i kan komme igang uden problemer.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)