Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobzz.dk - Dansk Fiverr, holder det?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et par fejl på siden vedrørende 'Overrask mig' knappen.

Hvis man er på en kategori og trykker, går den til jobzz.dk/categories/surprise, hvilket giver en masse fejlmeldinger. Så skal man bruge den optimalt, er man nødt til at være på forsiden først. Udover det virker den ikke særlig tilfældig. Når man har trykket og fået vist et gig, går den til den side man er på, når man trykker igen. I mit tilfælde lige nu, http://jobzz.dk/virksomhed/37/lave-en-landingpage-til-din-kampagne.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 14:17

Konkurrence er altid godt, du skal være velkommen :)

Jeg brugte også 'Fiverr script' til underenplov.dk (med nogle modifikationer) de første 7-8 måneder. Endte med at bygge et nyt system, fordi jeg syntes det havde en del begrænsninger. Jeg har så ikke udviklet på systemet i ca. et år nu, men er netop er fra den 1. april blevet 'fuldstidsselvstændig' igen, så der kommer nok til at ske noget mere snart :)

En af de ting du skal være opmærksom på, er forskellen mellem privatpersoner og virksomheder der sælger. Hvis det er en virksomhed der sælger en opgave skal der være moms på beløbet. Hvis det er en privatperson der sælger, skal du indberette det de tjener til SKAT og du skal bruge personens CPR nummer til at kunne gøre det.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:26

Hej Richard,

Du skal være så velkommen på Jobzz.dk og her bliver din konto godkendt :-) Foreslå gerne din opgave, så skal jeg promoverer den ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 15:07

Mads Mogenshøj:

Konkurrence er altid godt, du skal være velkommen :)

Jeg brugte også 'Fiverr script' til underenplov.dk (med nogle modifikationer) de første 7-8 måneder. Endte med at bygge et nyt system, fordi jeg syntes det havde en del begrænsninger. Jeg har så ikke udviklet på systemet i ca. et år nu, men er netop er fra den 1. april blevet 'fuldstidsselvstændig' igen, så der kommer nok til at ske noget mere snart :)

En af de ting du skal være opmærksom på, er forskellen mellem privatpersoner og virksomheder der sælger. Hvis det er en virksomhed der sælger en opgave skal der være moms på beløbet. Hvis det er en privatperson der sælger, skal du indberette det de tjener til SKAT og du skal bruge personens CPR nummer til at kunne gøre det.

Mads,

Jeg har naturligvis set din side og den er super fin. Du er gået en del videre en Fiverr.com konceptet, hvilket du helt sikkert har succes med. Jeg holder mig ret stramt til en simple opskrift :-) Tak for info.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 15:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas:

Du har et par fejl på siden vedrørende 'Overrask mig' knappen.

Hvis man er på en kategori og trykker, går den til jobzz.dk/categories/surprise, hvilket giver en masse fejlmeldinger. Så skal man bruge den optimalt, er man nødt til at være på forsiden først. Udover det virker den ikke særlig tilfældig. Når man har trykket og fået vist et gig, går den til den side man er på, når man trykker igen. I mit tilfælde lige nu, http://jobzz.dk/virksomhed/37/lave-en-landingpage-til-din-kampagne.

Tak Jonas, det er rettet :-)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:20

Anders Egon Hansen:
eller skal jeg linke til hjemmesiden. Hvad er bedst i opstartsfasen?

Det afhænger jo lidt af din langsigtede strategi.

Hvis du kan få folk til at dele de nye "jobzz" fordi de er sjove, kan det være en hurtig genvej.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nej, domænet er noget værre vrøvl, købt kopi af fiverr, lav dog dit eget. Du får ikke sucess ved at kopier andre. Og det findes allerede tusindvis af dem. Vil aldrig selv bruge dit site.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 15:41

bnstolen:

Nej, domænet er noget værre vrøvl, købt kopi af fiverr, lav dog dit eget. Du får ikke sucess ved at kopier andre. Og det findes allerede tusindvis af dem. Vil aldrig selv bruge dit site.

Tak for et mavesurt opstød, som jeg i øvrigt kan se du nyder at sprede med rund hånd i flere tråde på Amino.

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 16:21

bnstolen:
Du får ikke sucess ved at kopier andre.

sig det til Samwer brødrene :-)

http://www.comon.dk/art/214124/de-kopierede-youtube-facebook-og-ebay-og-blev-milliardaerer

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 16:24

jeg syns du skal lave en funktion hvor folk tilbyder deres "grund evner" f.eks optage lyd, lave grafik, tage billeder etc. så man kan kontake brugerne og bestille en opgave. eller lave en sektion hvor man kan udbyde opgaver.

jeg skulle selv have taget nogle bestemte billeder af "random" personer, til et app design, og fandt aldrig et system hvor jeg kunne bestille en opgave. jo på freelancer.com, men der er mindsteprisen 30$ og det ville jeg ikke betale en teenager for at tage et par billeder af sig selv :)

jeg endte med at finde billeder hos mine facebook venner, og spørge om jeg måtte bruge dem :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)