Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobzz.dk - Dansk Fiverr, holder det?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det overvejede jeg også kraftigt og måske det er den bedste løsning. Det holder det meget enkelt og gennemskueligt, men det sætter også en begrænsning for de ting der kan sælges. Jeg ender sgu nok med en ren 50 .- Tak for et pust i den retning :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 23:40

Er der nogen der kan give mig lidt fifs, til hvordan jeg bedst laver en viral promovering af siden på Facebook?

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:19

Anders Egon Hansen:

Er der nogen der kan give mig lidt fifs, til hvordan jeg bedst laver en viral promovering af siden på Facebook?

Promovér nogen af de vanvittige gigs der sikker nok vil komme. Som fx denne: http://jobzz.dk/sjovt-underligt/38/indspille-en-sexet-besked-på-din-eller-din-vens-telefonsvare

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 20:31

Lige præcis det job har jeg pushed en del, men jeg har brug for at komme ud til flere end bare min egen vennekreds. Er det på nogen måde holdbart at købe sit til Facebook fans, så jeg når flere ved promovering af nyheder? Og hvis det er, hvad koster den slags, er der nogen herinde der har erfaringer med køb af Facebook fans eller posts på sider med mange fans? Sider og brugere skal naturligvis være danske.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:59

Du kan sagtens købe Facebook Likes.. Men det vil stadig kun være din vennekreds der er interesseret og bruger din service. De Likes du køber er fuldstændigt ligegyldige, i forhold til branding, brugere, indtjening osv. for din hjemmeside.

Du kan derimod godt prøve, at lege lidt med Facebook annoncer "Har du noget at sælge?" "Køb sjove gigs for en 50'er" osv. bare pas på med at det ikke virker som Spam med "Tjen penge på nettet!" osv. ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:09

Eftersom Fiverr ikke vil aktiverer min konto lige pludselig trods flere forsøg giver jeg gerne 50,- for en opgave:

jeg har en grafik der skal vektoriseres.. Er du klar på jobbet så sig til ,-)

Og go for it! Nu er jeg negativ på fiverr og mangler derfor dansk alternativ !

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Egon Hansen:
tror I der er en fremtid for en side som Jobzz i DK

JA, det tror jeg bestemt.

Udfordringen ligger efter min overbevisning i at mangfoldiggøre projektet, så det ikke kun ender med linkbuilding og seo tekster.

Rigtig mange almindelige (ikke net nørder, som os andre) kender slet ikke til Fiverr.com og synes det er genialt, når man viser dem det.

Derfor vil jeg tro, det kan blive fint stort, hvis du får siden udbredt til "familien Danmark".

Når du har fyldt sitet med massevist af sjove tilbud, vil jeg tro du nemt kan få ekstrabladet til at skrive en artikel om det.

Vinklen kunne jo være noget i retningen "Finanskrisen får folk til at kæle med din kat for en 50èr"

Displaynetværk / affiliate vil være en rigtig god kanal for mangfoldiggørelse -udover lige de sociale medier naturligvis.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 13:34

Du skal være så velkommen til at oprette en konto og godkendelsen sørger jeg for :-) Opret gerne dit job forslag, så skal jeg nok promoverer det ;-)

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 13:42

Jeg tror det holder. Jeg har selv været derinde lidt og det ser rigtig godt ude du skal bare have noget mere reklame for det.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 13:46

Hvis jeg køber mig til sponsorerede posts på andre Facebook sider, bør jeg så linke til siden eller Jobzz Facebook side. Jeg tænker her på og jeg bør opbygge brugere på FB siden for at nå flere og øge den virale markedsføring, eller skal jeg linke til hjemmesiden. Hvad er bedst i opstartsfasen?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)