Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave en webshop?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget af det, er præcis det samme som det der bliver solgt i forskellige butikker og webshops

Har faktisk et par sjove eksempler. 

Købte en Android tablet til 300 kroner i starten af sommeren sidste år. Jeg var afsted til Ungarn den sommer, og i en lille elektronik forretning i et indkøbs center var der præcis den samme tablet inde i fremvisnings skab. Samme speccs, samme navn, ja fuldstændig den samme, men her kostede den 800kr Big Smile 

Den jeg snakker om ovenover med min Iphone, det der komplette sæt jeg købte til 90kroner fandt jeg på en dansk webshopb, fuldstændig det samme, shoppen brugte enda det samme billed som den kinesiske forhandler brugte, men hos den danske webshop kostede den så bare 700kr Smile

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver slet ikke overbevise mig om at det er billigt i Kina. Jeg ved blot, at meget af det man modtager kan være noget skrammel. Men giv det da et forsøg. Kan du afsætte 10 enheder på facebook eller endnu bedre til forhandlere i KBH så køb 100 og sælg dem og bliv ved. Opbyg en kundekreds. 

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)