Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom på Google på første side!!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu lige at tjekke din placering på www.impersonal.me Big Smile

Samt tjek i Keyword Tools hvilke ord der er bedst at komme frem på... blot så man ikke giver gas på et ord der søges få gange om måneden.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

business310:
Hej Olina,

Jeg tjekket på ipad'en samt andre computerne og ingen af dem var logget ind på google eller lignende....

Så den er på plads.....:-)

og TAK for skulderklap.

Ellers noget jeg bør tjekke for at se om den er i skabet og endelig på plads?

Det vigtigste er at gå på google chrome, hver sikker på du er logget ud af din google profil, tryk på den runde menu knap i højre hjørne, tryk på webhistorik, deaktiver derefter søgeaktivitet, gå tilbage på google og søg igen.

Lavede selv den fejl i starten og var helt oppe i skyerne men faldt så også ned igen da jeg fandt min rigtige placering.

Der er ikke en fast opskrift for at komme til at ligge på side 1 så det er der ingen der kan love, så pas på med det!

Kan godt tjekke din placering ønsker du ikke dele den med alle så smid mig en privat besked.

Held og lykke med seo :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:57

Tillykke med din placering.

Du skriver at du har et system, dog uden rigtig at give hverken hjemmesiden eller keyword du har brugt.

Du kan da ikke regne med at nogen vil købe systemet af dig, når det er du ikke kan bevise noget.

Fortsat god påske

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:03

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Du kan da ikke regne med at nogen vil købe systemet af dig, når det er du ikke kan bevise noget.

Desuden, findes der ikke en formel til at blive nummer 1. Bare alle lige er klar over den.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 16:04

Tillykke med din forside placering .. Men det er jo ikke så svært at komme på side 1 på Google :) det er svært at komme på side 1 på de helt rigtige ord / fraser .. Så før dit system tjener penge tror jeg du skal fortælle hvilket søgeord du er kommet frem på, så er det nemmere at vurdere for andre om der rent faktisk er konkurrence på de søgeord.

Mvh Michal :)

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:07

Fedt med feedback:-)

Jeg smider da gerne min opskrift ud som et Påskeæg til jer:-)

@alexander jeg har ikke noget system overhovedet som jeg sælger, slet ikke. Hehe

@simon jeg sender dig gerne en direct message med søgeord osv. Vil blive glad for om du kan tjekke.

@olina yes jeg gør det samme også til dig. Så må du gerne tjekke på crome for mig.
Pt har jeg tjekket på Firefox og safari.

@internexus Du har fuldstændig ret, der
findes ikke kun en ting som gør det hele for god placering på Google, det er hele pakken der skal aktiveres og solidt arbejde der kan gøre en forskel.

Det jeg har gjort er :

1. Du skal have et Wordpress website. Vigtigt

2. Diverse Seo plugins installeret.

3. Skriv nogle rigtig gode tekster som folk vil klikke på og brug "title" samt "meta" Udfyld dem også. Vigtigt.

4. Tjek selvfølgelig de søgeord du gerne vil komme ud med på Google og brug dem I jeres tekster.

5. Så skal der være en del content på siden ( helst noget) og der skal der også være nogle gode tekster som passer søgeord og "title" samt "meta"

6. Når det er gjort og alt er indstillet og ser fint ud med tekster og søgeord er tunet, så installeret jeg SEO by Yoast som er et nyt super produkt og plugin til Wordpress siden.

7. Når det så var installeret skulle jeg igen igen begynde at lave nye tekster og indstille forskellige ting rundt omkring samt skære til. Da så alt det var gjort så Inden for 24 timer kom det så ud på de søgeord jeg ønsket, og lå på første side. Andre søgeord arbejder stadig op af trappen.
Det var da en super mavefornemmelse :-)

Så håber i kan bruge det max og i også kan få succes med det:-)
Smiler. Påskeæg fra mig til jer.

GOD PÅSKE....

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

business310:

Fedt med feedback:-)

Jeg smider da gerne min opskrift ud som et Påskeæg til jer:-)

@alexander jeg har ikke noget system overhovedet som jeg sælger, slet ikke. Hehe

@simon jeg sender dig gerne en direct message med søgeord osv. Vil blive glad for om du kan tjekke.

@olina yes jeg gør det samme også til dig. Så må du gerne tjekke på crome for mig.
Pt har jeg tjekket på Firefox og safari.

@internexus Du har fuldstændig ret, der
findes ikke kun en ting som gør det hele for god placering på Google, det er hele pakken der skal aktiveres og solidt arbejde der kan gøre en forskel.

Det jeg har gjort er :

3. Skriv nogle rigtig gode tekster som folk vil klikke på og brug "title" samt "meta" Udfyld dem også. Vigtigt.

4. Tjek selvfølgelig de søgeord du gerne vil komme ud med på Google og brug dem I jeres tekster.

5. Så skal der være en del content på siden ( helst noget) og der skal der også være nogle gode tekster som passer søgeord og "title" samt "meta"

6. Når det er gjort og alt er indstillet og ser fint ud med tekster og søgeord er tunet, så installeret jeg SEO by Yoast som er et nyt super produkt og plugin til Wordpress siden.

7. Når det så var installeret skulle jeg igen igen begynde at lave nye tekster og indstille forskellige ting rundt omkring samt skære til. Da så alt det var gjort så Inden for 24 timer kom det så ud på de søgeord jeg ønsket, og lå på første side. Andre søgeord arbejder stadig op af trappen.

GOD PÅSKE....

Må indrømme du fik mig til at trække lidt på smilebåndet, og troede først at det var en aprilsnar men da jeg kiggede i min kalender kunne jeg se at du er en dag for tidligt på den :)

Håber ikke at du seriøst forventede at få 1000 Kr, for at dele den "opskrift", og hvis nogen er hoppet på den tror jeg at de vil føle sig snydt..

Men tak fordi du har reddet min søndag med et godt grin.

Fra Copenhagen & London
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Norvos / Noriovs.com Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Rolig nu Mark...

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 19:14

Jeg sad også lige og troede, at det var et eller andet banebrydende.

Men tillykke med placeringen nonetheless! ;-)

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:17

business310:
Det jeg har gjort er :

GOD PÅSKE....

Nu er jeg ikke super fantastisk til Wordpress, men jeg kan godt se nogen punkter der kan skæres væk, hvis det altså er Wordpress.

1) Hent SEO by Yoast som det første. Det er ikke super nyt, men bestemt fantastisk.
2) Hent et cache plugin. Loadingspeed betyder en helt masse.
3) Skriv en masse godt indhold. Gør dine læsere glade, og du gør Google glad.

Voilá, en gratis og kortere løsning :). Der er ingen grund til at installere det ene SEO plugin efter det andet, det er bare spild af plads, og hver plugin trækker sit læs, så det er sådan set bare dødvægt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)