Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke logge in - ny profil

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har forsøgt at logge in 10-15 gange men får konstant at vide at brugernavn og kodeord ikke stemmer. Jeg har lige så mange gange (næsten) klikket glemt kodeord og skriver et nyt og hver gang får jeg at vide det ikke passer sammen.

Hvis jeg klikker på linket der kommer tilbage kommer man ind hvor kodeord skal ændres (og her er jeg så logget in og kan se mine midlæg osv.) men ikke rette profil, så bedes der om login igen, og jeg får igen at vide mit brugernavn og kodeord ikke passer.

Efter at have opgivet det, har jeg så forsøgt at oprette en ny profil, med de samme data og får nu at vide der er en anden bruger med samme data - der er jo klar - det er mig selv. Men jeg kan alligevel ikke logge in.

Nu har jeg så ændret min mailadr. for at oprette profilen.

Kan jeg ikke få min gamle profil tilbage?

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 09:21

Hejsa,

Hvis du sender mig dit gamle brugernavn, så vil jeg se hvad jeg kan gøre. Send til joachim@tankefuld.dk

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra København S
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:27

Jeg har godt nok også mine problemer med Amino og har måttet oprette en helt ny profil, hvilket er træls da jeg har min virksomhed til salg.

Jeg har forsøgt at få lov til at ændre min kode, men hver gang jeg klikkede på linket eller kopierede det ind i browser (både IE og Mozilla) er adgang nægtet. Så er det jo lidt svært

Idag forsøgte jeg så igen og kom denne gang ind hvor jeg kunne ændre kodeord. Det gjorde jeg så, for at få den besked at min konto var deaktiveret af administrator. Men hvem er denne administrator og hvordan får man fat i vedkommende.

Og er der en supportfunktion?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:59

Hej Rikke

Send os en mail med dit brugernavn på support@amino.dk - så får vi det fikset! :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)