|
Okay. Ja kan godt se at jeg ligeså godt kan starte den forfra når jeg ikke er kommet så langt, men tak for hjælpen ihvertfald! Go aften til jer alle |
Har læst flere steder det med at flytte index.. Men hvordan gør man det?
Debat
|
Okay. Ja kan godt se at jeg ligeså godt kan starte den forfra når jeg ikke er kommet så langt, men tak for hjælpen ihvertfald! Go aften til jer alle |
|
Har læst flere steder det med at flytte index.. Men hvordan gør man det? |
Jeg ved ikke om Meebox (Som du er hosted hos) har en file manager i kontrolpanelet, men det har nogle udbydere. Derinde kan du flytte/slette/uploade filer til dit webhotel, der skal du flytte index.php som ligger i /WP mappen, den skal ud i public_html. Alternativt: Åben IE skriv: ftp://domæne i adresselinjen, log ind med de informationer du kan finde i dit kontrolpanel. Åben public_html, åben WP mappen, og flyt index.php ud i public_html |
|
Har slettet min site og starter forfra.. Er igang med at genindstallere nu.. Er det dette felt der skal stå tomt? In Directory
|
Helt korrekt!! |
Nu er problemet løst, men lige til en anden gang. Det er ikke nok kun at flytte indexen ud i roden. Prøv at åben en, så kan du med det samme se hvorfor. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
|
index.php-filen skal nemlig ikke flyttes, men der skal oprettes en ny index.php-fil som som ligger i roden. Koden skal se sådan her ud: /** * Front to the WordPress application. This file doesn't do anything, but loads * wp-blog-header.php which does and tells WordPress to load the theme. * * @package WordPress */ /** * Tells WordPress to load the WordPress theme and output it. * * @var bool */ define('WP_USE_THEMES', true); /** Loads the WordPress Environment and Template */ require('./wp/wp-blog-header.php'); ?> Og i kontrolpanelet under Indstillinger > Generelt skal "Webstedets adresse (URL)" ændres til at pege på domænets rod. |
Sparetips på Sparefeber.dk
|
Du må have gjort den fejl at du har oprettet en mappe (WP) under installationen. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253