Hej Amino! Jeg vil forsøge at gøre det kort. Jeg bord i Nordsjælland, er 18 år gammel, og er færdig med min STX uddannelse om få måneder. Jeg har altid gerne ville være selvstændig og synes selv jeg er utrolig god til at overtale folk til hvad som helst. Jeg ved at jeg ikke vil få den store succes hvis jeg starter en webshop, men omvendt har jeg ikke lyst til at starte en fysisk butik, men alligevel vil jeg da gerne have et kontor. Som sagt er jeg ved at slutte min uddannelse, og ved absolut ikke hvad jeg skal efter, jeg bor stadig hjemme hos min mor, og ved ikke rigtigt hvad jeg skal. En merkonom uddannelse virker overflødigt, og det har jeg egentlig ikke intentioner om at bruge tid på, så længe jeg ikke lære noget af det, men ville det være smart at læse videre til det? Det skal lige nævnes at jeg vil starte et personligt firma (den endelige idé mangler) - og det har egentlig ikke noget med pengene at gøre i første omgang. Jeg er meget åben for idéer til former for virksomheder, som måske i, har gode erfaringer med. På forhånd tak! - Simon Frederiksen |
Hvorfor vil du gerne være selvstændig? : )
- Du kan læse en merkonomuddannelse og få nogle fine redskaber ift. iværksætteri. Du kan også læse enkeltfag på fuldtid..
Når alt kommer til alt, så er det svært at finde vejen, når man ikke kender destinationen.