| Kære webshop ejere! Nu er det først på påsken og første påske i vores tid som internetbutik. Derfor er jeg interesseret i at høre jeres påskesalg, nu er jeg godt klar over at der er stor forskel af succes i de forskellige varegrupper/brancher. Men alligevel synes jeg det er interessant at høre jeres påskesucces - Er ikke ude efter konkrete tal, men kun om I har fremgang/modgang Vi har oplevet et stort fald i konverteringsgraden fra i foregårs og tom. idag - Men tror at det bunder i at kunderne tidligst kan modtage deres bestilte varer onsdag i næste uge, og at de forhåbentlig køber varene her i week og mandag. Hvordan har jeres salg/konvertering været i de sidste dage op til påske? Og i forhold til sidste år / forrige år? Hvordan er jeres salg/konvertering generelt i påsken? Oplever i stigning / fald? Gør I noget specielt for at fremme jeres salg i påsken? Håber I vil dele lidt ud af jeres erfaringer. | 
Oplever som dig et fald i salget her i påskedagene, selv om folk har fået løn og skat tilbage. Men forventer at weekenden bliver fornuftig. Nu må vi se, men panikker ihvertfald ikke.

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger