Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliates - Spark mig i røven

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nu leget/arbejdet med affiliatesites i ca. 5 måneder, og har på den tid tjent 8,56 kroner. Det er jo ikke just vildt motiverende beløb, det drejer sig om. :D

Jeg ville derfor virkelig gerne høre, om der sidder nogle affiliates deruide, som, uden at de afslører noget, som de ikke har lyst til, kan komme med et par motiverende eksempler fra deres egne erfaringer med sites og indtjeninger. Jeg higer efter et ordentligt røvspark af en gulerød, som er lidt mere værd end 8,56 kroner. :-)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Hvis du mangler noget motivation, så klik forbi www.affiliatedm.dk - Nicolaj har tjent 50.000 kr. på én affiliateside på et halvt år.

Hvis du mangler nogle konkrete råd til dine affiliatesites, så link til dem i dette blogindlæg, så er det nemmere at hjælpe.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igang siden august sidste år, hvor længe det er må du lige selv udregne, men jeg har da fået en noget bedre resultat end dig. Selv om jeg ikke er så erfaren, vil jeg gerne kigge på din side og kigge nogle kommentar, det vil både giv dig lidt, men samtidlig vil jeg også samle erfaring osv.

 

MVH Claus Hansen

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

De første mange måneder, tjente jeg kun små beløb som fx et par hundrede om måneden. I dag tjener jeg en del tusinde om måneden - and it still counting!

Kan ligesom Martin, også anbefale at du kigger på affiliatedm.dk - der er et par gode succeshistorier.

Det er bare om at komme igang. Spark dig selv i røven, så skal de store beløb nok tikke ind på din konto! :-).

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bare rolig Mads, sådan var det også for mig selv da jeg startede. Jeg fandt det dog ikke frustrerende, da jeg på forhånd viste fra andre affiliate marketers, at man ikke skal forvente den vilde omsætning det første år. Derfor bør du bare fokusere på dine sites og brugere, så skal pengene komme med tiden.

Her er en graf af min egen affiliate indtjening de første 24 måneder:

Jeg har set mange andre indtjenningsgrafer fra andre affiliate, og mønsteret ligner meget hinanden. Hvis du konstant arbejder på dine affiliate sites, så er jeg ret sikker på at din graf vil vise den samme udvikling.

Succes = ikke at give op!

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres inputs guys. :)

Jeg fortsætter stødt så!

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skrevet en blogpost om hvad man kan tjene på 30 dage på 2 stærke keywords, det kan du evt se på og så selv vurderer om det går ind som inspiration ;)

http://martinbyskov.dk/tjene-penge-paa-affiliate-indsigt/

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale at lave produktfeeds.

For eksempel tjek min hjemmeside: billigedildoer.dk, som har tjent ca. 1000 kr. siden starten af 2013

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)