Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal det være dig? - partner til hjemmeside

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hvis du er den jeg tror du er, så har du gennem tiderne haft gang i så mange koncepter og ideer her på amino, at man bliver helt rundforvirret (læs ikke kan tage dig eller dine koncepter seriøst overhovedet)

Du poster under forskellige navne, start med at vælge et navn, du kan stå inde for og find ud af, hvad du vil, så får du måske noget respons du kan bruge til at videreudvikle din ide - når du har fundet ud af, hvad den går ud på.

Er du ikke Jeppe Deele eller hvad du nu hed - det tror jeg nok med bedstgolf.dk, der skulle sælges, så ikke sælges, så sælges igen. Ja, jeg er forvirret over, hvad og hvem du er....

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 23:21

Hej Presta,

Jo jeg får rigtigt mange idéer..

Men nu er jeg begyndt at ville skille de gode ud og tage dem seriøst. Den her idé er en af dem.

Jeg har ikke skiftet rundt i nogle brugere? Jeg har brugt den her lige siden jeg kom på amino, du kan også se jeg har skrevet næste dobbelt så mange indlæg som dig.

Hvor du får fra at jeg hedder JEPPE DEELE ved jeg overhovedet ikke hvor du får det fra!

Som du kan se hedder jeg Mads Larsen... 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:25

Presta:
Du poster under forskellige navne

Presta:
Er du ikke Jeppe Deele

Han har hele tiden heddet Mads og har flere posts længere tilbage i tiden hvor afsenderen ER Mads.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld, forvekslede dig nok med en anden, der fik mange ideer om at sælge og så ikke sælge. Tror det hænger sammen med, at din shop skulle sælges og så skulle den lige pludselig ikke???

Antallet af indlæg siger vist ikke så meget, kan jo være man hjælper 100 men selv stiller 200 spørgsmål:-)

Beklager, hvis jeg har rodet dig sammen med en anden - men hmm har dog noget med en Mads og flere brugere og ikke mindst bedstgolf.dk og flere brugere.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 23:33

Lyder spændende men lidt mere info vil nok være rart før man går i gang med et projekt på 1-2år :D

Mvh Patrick

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 23:33

Haha, jeg tror jeg ved hvad du mener.

Jeg var med i et koncept på et tidpunkt, hvor vi så havde en fælles profil med amino plus. Så brugte vi den til at prøve at sælge min shop :)

Men JEG har heletiden brugt den her :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 23:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er der galt i at få mange nye ideer Presta ?

Handler Amino ikke bla. om at få hjælp til sine nye ideer ?

Syntes det er fint Mads er aktiv herinde, og søger råd og nye partnere. Hvad der er sket i tidligere tråde kan vel ikke bruges til så meget, og hvad forhindrer dig i at springe tråde fra Mads over ?

Mvh. Mikkel

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 00:15

Info om projektet:

Jeg vil lave et website, hvor alle kan gå ind og rate resturanter. Det skal foregå sådan så man indtaster sit postnummer på forsiden, og så finder den de bedst ratet i ens område..

Der skal også være en mobil app, så når man sidder på en resturent, nemt lige kan tage et billede af maden, og rate den når man kommer hjem.

Appen skal også bruges til, at man kan finde den bedst ratet resturent i ens område. Ved hjælp af gpsen i telefonen..

Indtil der er mange der bruger ydelsen, kommer vi nok ikke til at tjene så meget. Men når det bliver brandet godt, vil jeg tage penge for at resturanterne kan være på siden, og måske sætter jeg lidt affiliate ind

De var idéen i korte træk.. Jeg havde ellers skrevet en langt uddybende besked, men så gik min computer ned..

Jeg får jo alligevel ikke nogen seriøse henvendelser, så derfor fortæller jeg lidt mere om idéen..

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 02:12

Mads:
Jeg får jo alligevel ikke nogen seriøse henvendelser, så derfor fortæller jeg lidt mere om idéen..

Det kunne måske tænkes at være fordi, at du søger en person der kan lave alt det tekniske, samtidig med at du beder om en funktionel hjemmeside der skal fungere som et større projekt - dertil bidrager du med dine SEO færdigheder, som i grove træk, kan kaldes begynder SEO. Du må vise noget mere overblik, fordi det lyder egentlig bare som om du mangler en partner der kan bære læsset for dig. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:51

Kig evt. på Yelp.com (er også i DK, ved ikke hvor store de er der endnu). Det lyder som om din ide ligger meget tæt op ad deres. Jeg bruger meget Yelp.

Mvh Carsten

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)