Hej folkens, Jeg står med et nyt koncept i Danmark.. Jeg fylder snart 15 år. Har erfaringer fra affiliate sites og webshop.. Jeg har brug for dig hvis du kan: - Lave en hjemmeside, med en postnummer søgemaskine. Det vil sige, man skriver sit postnummer på forsiden, og så kommer der en liste frem. - Hvis du har en hel del tid - Hvis passion driver dig mere end penge - Hvis du vil være med til noget der kan udvikle sig til et kæmpe koncept, inde for internet verden.. Jeg gider ikke love dig, at hvis du arbejder lidt med mig er du millionær om 1 år... Du skal kun være partner med mig, hvis du meget hellere vil starte et koncept som skal brandes så alle kommer til at kende det, og ikke for at tjene penge på det. Jeg kan ligeså godt være ærlig, jeg tænker lang sigtet og ikke kort. Så vi kommer først til at tjene noget om 1-2 år.. Jeg glæder mig til at høre fra dig! De bedste hilsner Mads Larsen |
Er det, dét nye facebook?
Hvorfor skulle en partner arbejde "en hel del tid" uden at være sikker på profit? Og hvad ligger du selv i det? (Udover en idé)