Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop 1.5 opdateringer

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har lige uploadet tie-shoppen.dk idag, og testet den i IE på en virtuel pc, og jeg har ikke oplevet problemer.

Hvis der er problemer med opdatering er det højest sandsynligt en bug i themet, og ikke selv prestashop. Der er trods alt sket mange ændringer siden 1.4, og de forsøg der har været på at gøre 1.5 bagudkompatibel er ikke særlig vellykket.

Det kunne være en idé også at kigge på f.eks. .htaccess-filen redirects, hvis du oplever problemer med billeder i prestashops standard theme.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:19

Karsten Sønderup Hansen:
Hvis der er problemer med opdatering er det højest sandsynligt en bug i themet, og ikke selv prestashop. Der er trods alt sket mange ændringer siden 1.4, og de forsøg der har været på at gøre 1.5 bagudkompatibel er ikke særlig vellykket.

Det har ikke noget med themet at gøre. Det er en fejl i selve Prestashop. Det har længe været et problem. Også her inde = http://www.amino.dk/forums/t/190974.aspx 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Det har ikke noget med themet at gøre.

Det du har linket til er theme relateret problemer, fordi der er sket ændringer i 1.5.x, og folk genbruger gammel kode. Jeg måtte også skrive nogle moduler om, men det er ikke pga. en prestashop bug.

Men der er helt sikkert også bugs i prestashop, som i alt andet. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Jan Kousholt:
Det er dælme god service!

Og god service giver kunder på sigt, og jeg går ikke i stykker af at hjælpe andre lidt en gang i mellem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20

Karsten Sønderup Hansen:
Når du har kopieret din backup ind på en midlertidig url, skal du rette config/settings.inc.php med de midlertidige databaseoplysninger. Herefter kan du tilgå backenden og rette url'en. Backenden kommer med en fejlmeddelse om url fejl, så det er let at finde.

Har lige prøvet igen. Kan sgu ikke hitte ud af det database-skrammel...

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:10

Se mit indlæg om, hvordan du laver en tro kopi af din prod-shop, hvor du kan teste ting af. Dette bør du altid gøre under alle omstændigheder, hvis du vil lave større ændringer til din shop: http://www.prestatips.dk/opsaetning-og-brug-af-prestashop/opret-en-testshop-hvor-du-kan-afprove-rettelser/

Mht. billeder i version 1.5 som en anden skriver om, så har jeg ikke oplevet problemer med dette. Tilgengæld kan der være problemer med at kunder ikke kan registrere sig og generelle problemer med check out. Men afprøv og test alt i en testshop først, så er du ude over, at din live shop er nede pga. dumme fejl..

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:14

Michael:
Hvis din 1.5.x virker ?. Vil jeg fraråde dig at gå til 1.5.3 den har et alvorligt problem med billeder i IE

Det er altså ikke rigtigt - version 1.5.3.1 er langt mere fejlfri end tidligere versioner af 1.5

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:17

Presta:
Det er altså ikke rigtigt - version 1.5.3.1 er langt mere fejlfri end tidligere versioner af 1.5

Det behøver vi heldigvis ikke diskutere mere. 1.5.4 er lige udkommet, og der er ikke de samme billede fejl i den version.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Presta:

Se mit indlæg om, hvordan du laver en tro kopi af din prod-shop, hvor du kan teste ting af. Dette bør du altid gøre under alle omstændigheder, hvis du vil lave større ændringer til din shop: http://www.prestatips.dk/opsaetning-og-brug-af-prestashop/opret-en-testshop-hvor-du-kan-afprove-rettelser/

Mht. billeder i version 1.5 som en anden skriver om, så har jeg ikke oplevet problemer med dette. Tilgengæld kan der være problemer med at kunder ikke kan registrere sig og generelle problemer med check out. Men afprøv og test alt i en testshop først, så er du ude over, at din live shop er nede pga. dumme fejl..

Har prøvet at uploade filerne til et nyt domæne. Og jeg har forsøgt at oprette database og bruger i MySQL. Jeg har rettet informationerne til i config/settings.inc.php

men jeg kan stadig ikke komme i kontakt med backoffice.

HTTP-fejl 500 (Internal Server Error): Der opstod en uventet hændelse, mens serveren forsøgte at gennemføre anmodningen.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)