Hej, |
Har du nogle specifikke krav som absolut skal være opfyldt, eller skal det bare være billigt?
Har du nogle specifikke krav som absolut skal være opfyldt, eller skal det bare være billigt? |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
|
Hej Morten, Jeg vil nok anbefale dig Meebox.net, men det afhænger af hvilken type hjemmeside du vil lave. Er det en billig hjemmeside i Wordpress og lign. så har de 1-click installation og en billig hosting, men er det en avanceret hjemmeside eller webshop, bør du ikke gå på kompromis med prisen. For har hjemmesiden potentiale til at få meget trafik eller fylde en del GB, så sørg for hostingudbyderen har ressourcerne til, at du nemt kan opgradere din løsning, hvis nødvendigt. Surftown kunne være et andet alternativ, som jeg synes fungerer fornuftigt, når du først er kommet i gang. Desværre er deres priskampagne lige slut. Håber du kan bruge mit svar. |
Så er det godt webhosting.dk stadig har deres :-) Kender intet til meebox andet end de indlæg der er her på Amino, men undrer mig over du kan anbefale surftown, de er nok ved at ramme bunden af dansk hosting iflg. trustpilot.dk
|
eftersom de fleste bruger imellem 3000-5000 på deres mobiltelefoner om året må selv nogle af de dyreste hostingløsninger i DK anses for at være billige, utroligt hvad folk går igennem med deres hostingløsninger, billigt eller ej. |
Jeg kan klart anbefale Azehosting frem for alle andre jeg har prøvet :-) 1-click installer, personlig hjælp (hvis ønsket) og god support. |
Prøv at bruge søgefeltet her på Amino. Det samme spørgsmål bliver stilt i mere eller mindre ens versioner hver eneste dag her inde. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Jeg fortrækker selv UnoEuro, de er stabile, billige og det er super let at bruge. De har også en wordpress 1-click installer og egen FTP klient. Jeg har en rabat kode hvis det skulle være (på 35%) skriv hvis du får brug for den, så sender jeg den. Håber det hjalp! Emil |
@Søren: Ja jeg har selv haft mine problemer med Surftown, jeg synes bare det fungerer fint, "når man først er kommet i gang", som jeg skriver. Men i sidste ende handler det om ens behov, for (næsten) alle hosting udbydere har svagheder. Det brede spørgsmål ligger derfor mere op til en salgstråd for hostingudbydere, snarere end målrettede forslag. Jeg kan ligeledes bakke op om Unoeuro.com, som flere forslår. |