Hej Helle Jeg syntes det er et meget relevant spørgsmål. Det ville være herligt hvis man kunne se en analyse af kundernes adfærd i forhold til om de vælger at købe eller de vælger at hoppe af siden igen når de bliver præsenteret for kun at kunne betale med kort via paypal. Jeg tror desværre at den danske forbruger ikke er særlig bekendt med paypal, min tanke er at når de i checkout bliver præsenteret for at skulle vidre til paypal for at betale med deres kort, vælger mange at hoppe fra, og det betyder helt konkret at webshoppen mister salg hvis man ikke kan betale med kort uden at skulle ind over paypal for at betale. (det er bare min tanke, og jeg ved ikke om den har noget på sig) Mvh Michael |
Nej, det er lidt svært at gennemskue. Jeg spørger fordi jeg netop i går er godkendt af Nets, og nu fundet ud af, at jeg jo skal betale totalt 1250,- for bare at starte op. Derudover skal jeg jo også lige have en aftale i stand med et andet betalingskort firma også :-). Jeg kan se 2 der har lagt i kurv og ikke betalt/bestilt, på 2 måneder..