Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystem webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Ville bare høre om de er nogen der kan anbefale en god betalingsløsning. Og hvor relevant er det at man har mulighed for at tage imod alm Dankort?

Mvh

Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Hej Martin.

Skal selvfølgelig anbefale PayPal Wink  Men først og fremmest ville jeg anbefale PayPal som alternativ ved siden af normalt Dankort gennem f.eks. ePay eller QuickPay.

Grunden til at jeg siger "ved siden af", er fordi du med PayPal ikke kan tage imod de "rene Dankort", men kun kan tage imod Visa/Dankort.

Og for en dansk webshop er det ekstremt vigtigt at tage imod Dankort, da I ellers skyder jer selv i foden (langt størstedelen af danskere foretrækker at handle i en butik med Dankort logo.. og jeres afgifter for en Dankort transaktion er meget lavere end ved en Visa transaktion).

mvh,

Sami.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 16:01

Jeg har kun erfaring med QuickPay hvor jeg har aftale med NETS (Dankort) og Euroline (Internationale kort) og må sige det fungerer super godt.. Har ikke oplevet nogen nedbrud, andet end hvis skyldes indløserne.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Fra  cibumic.dk Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

At kunne tage imod dankort er vigtig. Ihvertfald når man læser rapporten fra FDIH. Af denne rapport framgår det at 84% af alle net handler i i DK bliver betalt med dankort og Visa/dankort.

Du kan læse rapporten her:

http://www.fdih.dk/media/870371/fdih__rsrapport_2012_basis.pdf

Hvad angår et godt betalingssystem har PBS en ret lang behandlingstid når du skal ansøge om at kunne modtage dankort betalinger. Efter min mening for lang behandlingstid. Det kan måske have noget at gøre med deres monopol på Dankort? Euroline som tager imod betalinger som eksempelvis Visa/Dankort har for tiden lukket ned for nye kunder til net betaling da de er ved at lave en risiko analyse af den del af deres forretning. De forventer at åbne op for nye kunder igen mid maj. De skulle efter sigende have en behandlingstid på mindre end 1 uge.

Mvh Michael

http://www.cibumic.dk/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Laursen:
At kunne tage imod dankort er vigtig. Ihvertfald når man læser rapporten fra FDIH. Af denne rapport framgår det at 84% af alle net handler i i DK bliver betalt med dankort og Visa/dankort.

Man kan ikke rigtig bruge lige den statistik til noget, da langt størstedelen nok er VISA/Dankort, som man sagtens kan betale med, via fx Euroline/Swedbank/Paypal.

Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:33

michael når man ser på din hjemmesie så har din ebay betaling et dk logo.

så det vil sige det billede man kan hente fra ebay har et dk logo men man kan ikke bruge et rent dk kort.

virker lidt mystisk de så har det på

Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. Feb 10
Fra  cibumic.dk Skrevet kl. 19:21

Hej Shot

Jeg kan godt forstå din undren over paypal logoet.

Billedet som du ser på min hjemmeside skyldes at Paypal tager imod visa/dankort, som du selvfølgelig ved og også selv påpeger.

Jeg har ikke set et ikon der illustrere at paypal kun tager imoddet et "sammensat kort". Det er maglen på et sådan logo der gør at det er illustreret på den måde.

Hvis du kender til et logo der viser dette, må du meget gerne sende et link

Mvh Michael

Fra Sønderborg
Tilmeldt 5. Feb 10
Fra  cibumic.dk Skrevet kl. 19:29

Hej Lars

Jeg giver dig ret i at det ville være værdifuldt at se en statisitk hvor man har lavet et split imellem Dankort og Visa/dankort. En sådanne statestik er det desværre ikke lykkes mig at finde.

Jeg har ringet til Euroline og spurgt dem hvordan splittet mellem dankort og visa/dankort er. Den supporter jeg fik i røret den dag sagde at det var ca 95% der betalte med visa/dankort. Men da der ikke er nogen egentlig statisik jeg kunne få refereret til, skal man naturligvis tænke på kildekritikken til det udsagn ;)

Mvh Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 07:51

Nu spørger jeg lidt firkantet og måske lidt "dumt".. Når paypal tager visa/dankort - og langt de fleste bruger visa/dankort (og ikke rent dankort) - er det så ikke godt nok med paypal? :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)