Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Aquapower.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg fik sidste år lidt feedback på min hjemmeside http://aquapower.dk/ og det ønsker jeg så igen :)

Jeg tænker ikke SEO, det ved jeg der stadig mangler, men selve udseendet, teksten, virker det seriøst og iorden ?

Håber på både positiv og negativ feedback, jeg kan bruge til at gøre det bedre :)

/Mikkel

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 12:23

Hej Mikkel. 

Meget fin hjemmeside. Jeg ser ikke meget jeg kan sætte en finger på! :) 

Dog så jeg gerne at du lavede en side der hedder "Om os," så man kan læse om jer samt finde jeres oplysninger. Det kan jeg i hvert fald godt lide :) 

Håber at du får succes med den. Den virker både seriøs og iorden ;) 

Mvh.

Mikkel Ulstrup 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 16:26

Jeg synes også den er god, ikke for fancy til en vinduespudser/algeservice og heller ikke kikset eller kedelig.

Jeg kan rigtig godt lide at man kan se dig ovre til højre på alle sider.

Jeg tror også en om os ville være godt, og så synes jeg ikke du skal skrive noget som helst om hvad du ikke gør, f.eks

Vi tager desværre ikke lejligheder ind i øjeblikket.

og 

OBS: vi tager ikke solcellekunder ind i øjeblikket

de kunder der skal nok komme Mikkel, men jeg tror der er meget rigtigt i det du fik at vide i en anden tråd, du skal satse mere på at komme ud og sælge end marketing.

Og måske kunne man bede eksisterende kunder lidt om hjælp hvis de kan skaffe dig tre nye kunder får de en gratis pudsning eller lignende?

Ang algebehandlingen synes jeg stadig du skal få lavet en event, evt en lørdag formiddag i det lokale byggemarked hvor du viser eksempler hvad du gør og derefter tager imod bestillinger.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:36

Du har denne på din side

"Desværre kan vi ikke hjælpe med rengøring af solceller på flade tage."

Hvorfor ikke dette, der er rigtigt mange der er monteret på denne måde ?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:11

Mange tak for svarene :)

Det med en "Om Os" side lyder jo meget godt, har også selv benyttet det ved andre, men slet ikke været i mine tanker, det vil jeg sætte iværk.

Jeg kan godt se det med hvad jeg IKKE laver kan virke negativt, så det skal jeg nok lige få slettet.

Mette hvad siger du så til messestand ? Er vi ude i salg eller marketing der ?.. Jeg har skam taget ideen  til mig med at hive fat i byggemarked og vise mig selv lidt frem en Lørdag.

Jeg har selv tænkt på messer og komme ud til folket, men synes det virker rigtig dyrt, så er jo lidt bange for om det giver pengene tilbage i sæsonens løb.

Grunden til jeg har skrevet jeg ikke tilbyder på flade tage, er at jeg benytter teleskopstænger fra jorden så det går hurtigere, så slipper jeg for stigearbejde og det at kravle rundt deroppe :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 19:39

En "Om os" side kan du have når du er klar i spyttet på hvem du er, og hvorfor du er bedre end andre. Det er fint med et portræt af dig på hver side, jeg synes dog at det godt kunne være lidt skarpere, og så uden skygger og andet. På billedet måtte du gerne være i lidt mindre profil, så man kan se logo og tlf.

Dine tekster skal gennemlæses grundigt. Du har mange uhensigtsmæssige linjeskift.

Baggrunden synes jeg tager for meget fokus. Den kunne godt være tonet ned. Hvordan ser det ud i en 1920x1080 opløsning?

Logo passer ikke til mobilløsninger.

Du mangler nogle Call-to-actions i dine tekster. F.eks. i bunden kan du altid slutte af med. "Få et uforpligtende tilbud, ring xx xx xx xx", eller "Bliv ringet op, send os en besked her..."

Dine tekster er meget fokuseret på hvad jeg får for mine penge. Jeg skal have en vask. Det er fint, og så er den ikke længere. Men hvad får jeg ud af få vasket mine solceller, mine facader på virksomhedensbygninger osv. Mindre salg af produktet, mere salg af oplevelsen. :)

Det var lige kort hvad jeg kunne finde...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:45

Hej Michael

Tak for dit indlæg :)

Gode råd du der kommer med, jeg skrev også i anden tråd hvor det med jeg skal fortælle kunden om de fordele der er og ikke så meget mine priser.

Jeg må have fat i en tekstforfatter der kan sælge "oplevelser" og ikke opgaver ;)

For det skal jo gerne fortælle kundens fordele og gøre det mere "spændende" for kunden og at kunden føler det er oplevelsen de køber.

Tlf nummeret i bunden kan godt være du har ret i det kunne give bedre "call to action" jeg tænker bare det jo også på alle sider står med stort i toppen

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 20:31

Antag at du har en godt sammenskruet landingpage, eksempelvis http://aquapower.dk/facadevask/

Her læser jeg at jeg som din kunde får en næsten ny facade på mine kontorbygninger, der viser mine kunder at der er styr på tingene, og virksomheden er aktiv. Alt det får jeg af dig ved at du vasker min facade og holder den ren for skidt.

Og så kan jeg læse at det gør du ekstra godt ved at benytte vand, der er renset i et rentvandsanlæg, og som derfor er helt uden kalk, salt og kemikalier.

Nu har jeg fået den information jeg har behov for, og jeg er nået sidste linje på siden.

Men hvad gør jeg så nu, hvordan kontakter jeg dig?

Og ja, dine kontaktoplysninger står så længere over til højre. Men de falmer lidt grundet at de ikke er fremhævet.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:32

Hej Mikkel

Lækker hjemmeside, hvordan går det med virksomheden? Har i nok at lave?

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 20:36
Jeg ville vente med messe med mindre du falder over en super relevant en der er til at betale.
Tror det handler om at begrænse dine udgifter nu, og fokusere på indtjening.
Ring lige til mig imorgen efter 10, jeg har et par ideer

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)