Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Aquapower.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Takker for det, firmaet kunne absolut godt bruge noget mere power :) Godt booket op den næste mdr, men så er det meget stille igen, har dog fået aftaler mere flere dealsites så håber de kan hjælpe mig godt igennem sommeren i år.

Mette jeg giver dig et kald :) Synes det er svært med messer, kunne se muligheder, men er nok lidt for genert til at stå og sælge mig selv sådan overfor mange mennesker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:48

Hej Mikkel.

Jeg har været inde og kigge, og har bemærket disse ting:

Jeg ville vælge at sløre baggrunden lidt, da den tager alt for meget opmærksomhed fra indholdet på din side. 

Teksten på dit billede/slider på forsiden er en smile svær at læse. Prøv at hæv opacity på den hvide baggrund. 

En kontaktformular er ikke et must, men skader aldrig :-)

Ellers en flot side, som du godt kan være bekendt at vise frem!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47

Hej Mikkel

Kanon idé du har med at rense vinduer, tage ,facader.

Du mangler et aktivt link på din email, så man bare kan klikke på den og sende mail.

Jeg savner at se før og efter resultater og gerne i video form.

Jeg savner også at se en intro med dig - hvor du fortæller om produktet. Det er bedst for smartphone surfers.

Vi kunne jo lave filmen hos mig mens du renser mit tag.

Fik faktisk den idé at ejer og grundejerforeninger kunne samle deres indkøb og få algevask for en lavere pris ved storkøb?

Hej fra Anders

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 07:00

Hej Anders

tak for feedback.

I forhold til vores vinduesvask med rentvand igennem filtre må jeg sige jeg absolut ikke er tilfreds med resultaterne, det bliver aldrig så godt som manuelt, trods det får flere ture, så overvejer at sælge anlægget... jeg vil have 100% tilfredse kunder og følger ikke selv det er godt nok + lidt begrænsninger. Men har da også manuelt udstyr til stueetage.

Men algebehandlinger af tag, facader og belægning er der jeg kan se lidt fremgang og hvor jeg kan se resultatet er som ønsket og jeg kan gå fra med en god fornemmelse, og overvejer at ligge mere fokus på den del på min hjemmeside.

Solcellevask er faktisk også noget der udføres med rentvandsanlægget, men her tænker jeg samme problem som med vinduerne, synes det har været en fejlinvestering.

Som du siger med en video af mit arbejde og evt før og efter billeder har jeg også selv haft som ide, så der kom noget levende på min hjemmeside og folk kunne se hvordan det forgår.

Jeg har faktisk lige fåe en grundejerforrening ind med 14 tage der skal tages på samme vej så det er helt perfekt og noget jeg vil prøve at få mere af.

Laver du normalt video i hverdagen ?

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 07:52

Hej Mikkel,

Uden at være ekspert, så tiltaler din hjemmeside mig, den leverer hvad jeg forventer og måske endda lidt mere ift. fine billeder og opsætning.

Jeg kan godt lide den.

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 07:56

Tak Martin :)

Det er jeg glad for :)

Jeg vil i år også have taget nye billeder, da jeg har fået firmatøj og det så ser lidt mere proff ud på billederne og det faktisk er de "samme" billeder, altså rent tøjmæssigt

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:39

Har ændret lidt på siden og de ting i siger :)

F.eks taget solcellevask af siden da jeg ikke tilbyder det lige pt og så har jeg sat en om os side på, synes dog dt er sindsyg svært og skrive "om os".

Hvad forventer folk på den side, om mig personligt, mine erfaringer eller hvordan, har dog smidt lidt tekst ind, men skal helt sikkert arbejdes videre med.

En kontaktformular har jeg lidt dårlig erfaringer med da de gratis jeg før har brugt ophører efter hvis antal henvendelser og det var lidt skidt mit i en kampagne hvor mange skulle skrive og ikke fik deres beskeder

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

Mikkel - Aquapower.dk:

Har ændret lidt på siden og de ting i siger :)

F.eks taget solcellevask af siden da jeg ikke tilbyder det lige pt og så har jeg sat en om os side på, synes dog dt er sindsyg svært og skrive "om os".

Hvad forventer folk på den side, om mig personligt, mine erfaringer eller hvordan, har dog smidt lidt tekst ind, men skal helt sikkert arbejdes videre med.

En kontaktformular har jeg lidt dårlig erfaringer med da de gratis jeg før har brugt ophører efter hvis antal henvendelser og det var lidt skidt mit i en kampagne hvor mange skulle skrive og ikke fik deres beskeder

Hej Mikkel.

Prøv at kigge på dette plugin:

http://wordpress.org/extend/plugins/contact-form-7/

Den er gratis, og du kan skræddersy din egen kontaktformular. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:35

Hej Klaus

Tak for det, den vil jeg lige prøve at kigge mere på :) Kan den sættes ind kun på min kontaktside så den ikke ender på alle sider ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19

Jeps, det kan den.

Den fremstiller automatisk en lille kode, som du bare skal copy/paste ind på den pågældende side. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)