phillip@your-virtual-ninja.com 4428.Flyer-front.pdf |
vil jeg gerne høre lidt mere om - på min uddannelse er der ofte folk der ønsker at få lavet hjemmeside. :)
phillip@your-virtual-ninja.com 4428.Flyer-front.pdf |
vil jeg gerne høre lidt mere om - på min uddannelse er der ofte folk der ønsker at få lavet hjemmeside. :) |
Tak Morten, Hvad er din email? |
Hej Phillip Jeg ville lige gøre dig opmærksom på at jeg tror der er en fejl i din flyer - under det dyreste af pakkerne står der noget med installation af din fonter. Men Fonter er flertal, mens din er flertal, så det skal enten være "din font" eller "dine fonter" Ellers er den meget god, simpel og informativ, samtidig så synes jeg at skrifttypen virker" gammeldags" og passer dermed til Ninja temaet : |
Jeg tror det gør dette gang, men jeg retter dem med de samme så at det ikke sker igen, Mange tak! Og tak for din kritik :) Jeg synes det er en god ting (derfor 5 stjerne) PS: ´sorry for the grammatical quality of my writing in Danish, but I´m anAussie in Denmark, enthusiastically working on improving my skills in written Danish language - however, in spite of a steep learning curve for the Danish language, I´m eagerly training – also here … - on improving my skills in using the written Danish language … ;-) |
Det korrekte må da være fonte! En font flere fonte og på engles font og fonts.
/Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Nu spørger jeg måske lidt dumt.. men er "Sort Bælte" ikke uanstændig dyrt for en Word Press løsning.. Det er et gratis stykke software, installering af et tema, som sikkert også er gratis. Du tager 799 i timen plus moms - så det skal altså tage ca. 8 timer (én arbejdsdag + en sjat) at oprette en standard hjemmeside, baseret på, at du ikke engang har spurgt kunden ind til hans behov - og så kan jeg da til interesserede nævne at i der er masser der gerne vil lave WP løsninger til ganske få hundrede kroner (mener at jeg har set SPECIAL OFFERS her på Amino til blot 300,- kr!) ... ingen respekt for dem, som bilder kunderne ind at de kan få succes med det du tilbyder.. sorry.. Alle jer derude, som så gerne vil sælge jeres løsninger (og det er fedt!)... Start med at spørge kunderne hvad de vil opnå med deres webtilstedeværelse og find så ud af om du overhovedet kan levere det som kan understøtte deres forretning. Hvis man sælger noget til en kunde for 6.499,- kr. + moms (går jeg ud fra), så er det fordi man sælger på pris og ikke på "den rigtige" løsning - for, de kunder som efterspørger billige websites, er 6.499,- kr. + moms måske RIGTIG mange penge og resultatet - ZERO, zip, nothing, nul, værdiløst.. Selvfølgelig får de en hjemmeside, som du har lovet - men der skal altså ikke mange flere tusinde kroner på bordet for at få en professionel løsning, som er baseret på viden om kundens behov og løsninger som rent faktisk hjælper kunden til at opnå de objektive mål i deres forretning! Hvis ikke de har krav til deres webløsning, vil jeg næsten anbefale de gratis løsninger man får sammen med webhoteller - de kan ihvertfald ikke være dårligere. Sorry at jeg lyder sur - det er jeg egentlig ikke, men at tro at man kan lave en forretning, hvor man tilbyder noget som er HELT ude af trit med markedet ift. til pris, kvalitet m.v. er altså ikke ok. Start med at lave din egen hjemmeside, så den bare er lidt lækker - og gør det som den skal, nemlig præsentere hvad man får. Jeg kan naturligvis godt forstå, hvis du ikke ønsker at skrive hvad man IKKE får - men mon ikke det er vigtigt at du spekulerer over hvad det er kunden forventer af en hjemmeside? /Morten |
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Ja, kan du måske have ret i Jens :) Jeg er lidt i tvivl om hvad der er rigtigt, font er jo ikke dansk, og jeg ved faktisk ikke om der er regler for hvordan man skal bøje "låne ord" hvis du forstår hvad jeg mener? Jeg synes bare personligt selv at fonter lyder bedst i munden, især hvis man bøjer det længere til f.x. alle fonterne.... |
Det her er en tråd i Jeg har et godt tilbud til dig! og det her er set rigtigt mange gange før, at salgstråden bliver over taget af debat om hvor vidt det er i orden eller om det produkt der sælges er godt eller dårligt. Der kommer sikkert også en moderator forbi om lidt og beder dig/jer tage snakken i en anden debat. Men hvorfor ikke holde fokus på at Phillip godt kan sælge WordPress løsninger til den pris så han søger andre der vil have 15-20% i kommission, og ikke på om det er for i orden eller ej... font2 substantiv <en; fonten, fonte, fontene> Kilde: Ordbogen.com |
Godt fundet Emil, jeg gir mig :) |