Hej Thomas.
Jeg har lige svaret - at jeg har læst Philips tilbud i den flyer han havde vedhæftet indlæg OG jeg har besøgt hans hjemmeside.. Hvis du køber en leverpostej i Netto, skal du da hellere ikke først snakke med Stryhns for at vurdere om det er en leverpostej!
Udgangspunktet er hans flyer og hans hjemmeside og det giver fint nok baggrund til at vurdere - og det med markedsprisen. Du kan bare søge på Word Press løsninger, så får du dem i alle prisklasser fra 300,- kr. og op.. Der er da INTET som underbygger at Philip skulle levere noget der er bedre - bare kig på hans egen hjemmeside???
og grov, måske.. men der er næsten INGEN her på Amino som forholder sig til den forretningsmæssige del.. Tænk hvis en blomsterforretning køber en Black Belt Word Press løsning og bruger 6.495,- Dkr. plus moms, så skal der sælges ubegribelig mange langstilkede roser, før den investering er kommet hjem - og selvom der kommer en høj page rank og flotte SEO optimeringer, så er der ingen garanti endda sandsynlighed for at det er en god investering - når man ikke har diskuteret forretning, forretningsmodeller og alt det som er langt langt vigtigere end det som tilbuddet omfatter. Jeg behøver ikke spørge Philip for at vurdere om der er hold i præcis den del af hans forretning - for han svarer ikke på det jeg skriver (omkring det forretningsmæssige!) og du skriver at jeg er grov, men forholder dig ikke til det som jeg kritiserer.
Så prøv lige at læse det igen.. En website med/uden SEO har INGEN værdi. Værdien er først reel når der kommer kroner og ører ind.. Det kan du vel ikke være uenig i?
Iøvrigt så kan du på et punkt have ret - man får meget for pengene, hvis det bare er i nærheden af at være professionelt.. Et logo hos en professionel designer, som HAR spurgt ind til forretningen og forstår hvad logoet skal gøre, bruger måske 6-8 timersom minimum for at tegne, tænke, rentegne mv. og selv de halvdårlige designere tager 300-350,- kr. i timen - så at få logo med i prisen er da cool.. Så man håbe at det er et originalt logo, udtrykker det som det skal og at det iøvrigt er udformet i softwarehvor der er betalt licens på og leveret i EPS, AI, JPG, PNG osv.. bare lige så det kan bruges i anden markedsføring også!
Jeg kan godt forstå det er irriterende at jeg skriver som jeg gør og sorry at det er lidt groft, menAmino bliver man bare så træt af, når det ikke handler om forretning, men om at tjene penge på ekstremt kort sigt og først og fremmest til sig selv!
Nå - håber du forstår... men ellers bare ærgerligt! og til dig Philip.. Jeg håber du tager kritikken positivt og forstår at jeg faktisk håber at du vil bruge den til at gentænke din forretning...
Morten