Frank: Nu har vi hverken footprints eller rackskabe til salg. Vi har mulighed for at hoste et helt rackskab for dig, godtnok i et andet datacenter, men ikke på en måde så i selv får adgang til det derfor har vi det ikke som liste-pris. Udover det kan vi ikke slå Sune's fra Activewebs priser på det område så der syntes jeg du skal handle med ham. Hvad er dit forslag? Skal vi droppe hele Dell-modellen som vi har den her og lave et pakke system istedet for? Eller skal vi lave nogle standard-pakker så man f.eks. kan vælge "Hosting af en Normal 1U Server med normal strøm og trafikmængde" ... det er der vi skal hen for at gøre det mere simpelt, det er jo ikke for at det er dybdt avanceret det vi laver, du vælger jo i princippet kun det nødvendigt, plads, strøm, inet, trafik, management, ip adresser. Vil gerne have et bud på hvordan vi kunne flette noget ind sådan at du ville kunne blive tilfreds (udover at vi ikke kan tilbyde at hoste hele jeres rackskab). |
Nej, i skal ikke droppe dell-modellen den er god nok - og i har jo også lagt nogen timer i det.
Det jeg godt kan lide ved dell-modellen er at det hele står på én side, og at man har vist totalen på md og oprettelse hele tiden. Og da jeg dårligt nok ikke ved hvad jeg bestiller, fx hvor mange Ampere ???, ville det være rart at man kunne vælge "ved ikke" eller noget - og man vil så efterfølgende blive kontaktet en sælger for at gøre ordren færdig eller noget...
Det i måske yderlig kunne gøre; var, lige som på første niveau, at lave 3 standard løsninger - en lille, en mellem og den hel store. Derefter kommer man ind på "dell-formen" og kan så tilpasser de enkelte valg.
En anden ting er hjælp til de enkelte valg, i den omfang det kan lade sig gøre så hvis billeder til de forskellige enheder eller lav en detaljeret beskriver - så man ved hvad man vælger...
Men som sagt er jeg noob omkring bestilling af sådan noget hardware, er 110% software mand :D
Omkring cookies; Jeg får en total side, hvoraf kun det sidste produkt (ip adresser) er med i bestillingen, i min FireFox med cookies disablet.