Jeg ville fylde mere indhold på - men det skal selvfølgelig være velskrevet reel tekst og ikke nonsens. Ellers kan det være ligegyldigt... Skriv teksterne, så jeres kunder får noget ud af dem.
Har i forøvrigt overvejet at gøre brug af Affiliates til at sælge jeres produkter? Det kan være en rigtig god kickstart, mens i arbejder på at komme op in søgeresultaterne.
Produktbeskrivelser. Stort problem. I er, højst sandsynligt, kommet sent ind i gamet, så jeres produktsider stemples -- med rette -- som duplicate content af Google (cross-domain duplicate content).
3: Onsite seo-indsats lyder umiddelbart fornuftigt. Men jeg er på ingen måde ekspert på det område.
4: Linkkataloger + sociale netværk vil jeg vurdere ikke er stærke nok kilder i det marked, I befinder jer i. Der skal kvalitetslinks til. Dem, I laver, kan alle lave = meget begrænset effekt.
Hvis jeg var jer, ville jeg kigge på produktteksterne først og så tilkøbe linkbuilding af tungere karaktér, når de er på plads.
Må produktbeskrivelserne gerne indholde enkelte sætninger fra leverandøren, hvor vi samtidig tilføjer unik tekst til? Eller skal hele produktbeskrivelserne være 100% unikke?
ar i forøvrigt overvejet at gøre brug af Affiliates til at sælge jeres produkter? Det kan være en rigtig god kickstart, mens i arbejder på at komme op in søgeresultaterne.
Ja - Vi har allerede oprettet os som partner, men skal først have lavet et par bannere, så hvis der er en derude som kan lave det proff. og billigt, så er vi interesseret.
Produktbeskrivelser. Stort problem. I er, højst sandsynligt, kommet sent ind i gamet, så jeres produktsider stemples -- med rette -- som duplicate content af Google (cross-domain duplicate content).
3: Onsite seo-indsats lyder umiddelbart fornuftigt. Men jeg er på ingen måde ekspert på det område.
4: Linkkataloger + sociale netværk vil jeg vurdere ikke er stærke nok kilder i det marked, I befinder jer i. Der skal kvalitetslinks til. Dem, I laver, kan alle lave = meget begrænset effekt.
Hvis jeg var jer, ville jeg kigge på produktteksterne først og så tilkøbe linkbuilding af tungere karaktér, når de er på plads.
Må produktbeskrivelserne gerne indholde enkelte sætninger fra leverandøren, hvor vi samtidig tilføjer unik tekst til? Eller skal hele produktbeskrivelserne være 100% unikke?
Jeg ville personligt køre med 100% unik tekst. Tommelfingerreglen plejer at hedde, at alt over 15%-20% er skidt. Men hvorfor løbe risikoen, når man nu alligevel er i gang med at skrive?
Hvis det virkelig skal batte -- ift. rankings & long tail-søgninger (hvor de fleste konverteringer ligger), så ville jeg også satse på mindst 150 ord. Gerne op til 300-400. Der er masser, der tilbyder SEO-artikler til fornuftige priser på Amino.
Og ja, jeg kan godt se, at det er noget, der ta'r tid. Men unikt indhold er vejen frem.
Men, som tidligere skrevet, er det ikke nok. Der skal også nogle kvalitetslinks til.
Tak for de mange besvarelser på vores SEO situation.
Vi har nu fået opdateret vores Seo suite modul, som skulle have været årsagen de tekniske fejl på siden - Måske der sidder en med teknisk snilde, som kan tjekke om det er som det skal være?