Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate Content problem hvilket værkstøj er bedst til at tjekke det

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Har prøvet blev ikke klogere, stod bare den gik til 100 prøve at søge lidt på det

Tak,

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:41

Pagepower er bare et estimeret tal ud fra hvor mange interne links der er til den enkelte underside.

Hvis du linker bredt internt får du høje tal over hele linjen, pagerank sculpter du, får du varierende tal, hvilket kan være en fordel - hvis du har styr på hvad du laver.

Til at teste for www / non-www og index redirect, kan denne online scanner dims bruges:

http://www.virante.org/seo-tools/duplicate-content

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:12

Internexus:

DCFinder er et meget avanceret program, og har lidt problemer med at respektere canlink osv... Også tager det en helveds tid at scanne et site.. Ikke et program en normal person kan bruge.

Copyscape har lige lavet et nyt tool, gratis - Stadig i BETA, men fungere skide godt: Siteliner.com

Kan du eller en anden ikke forklare, hvilke tal man skal holde øje med? 

www.eb.dk og www.dr.dk har begge to over 60% i dublicate content. Jeg formoder, at de to har unikt indhold, så hvad har de gjort forkert? 

Måske er det slet ikke alarmerende, at man har over 60%, så længe det skyldes, at man har en grundstruktur med samme navigation? 

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:32
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:38

Henning når det er så lidt tekst, og der bliver henvist til din webshop. Så tror jeg ikke på det er det som skyldes dit fald i besøgende. Har du overvejet om det kunne være andre ting? - Mangel på vedligeholdelse af linkbuilding etc? 

Din webshop hedder ".com" - har du husket at være inde og angive at din webshop henvender sig til det danske marked, på webmaster tools?

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:54
Xillas:

Internexus:

DCFinder er et meget avanceret program, og har lidt problemer med at respektere canlink osv... Også tager det en helveds tid at scanne et site.. Ikke et program en normal person kan bruge.

Copyscape har lige lavet et nyt tool, gratis - Stadig i BETA, men fungere skide godt: Siteliner.com

Kan du eller en anden ikke forklare, hvilke tal man skal holde øje med? 

www.eb.dk og www.dr.dk har begge to over 60% i dublicate content. Jeg formoder, at de to har unikt indhold, så hvad har de gjort forkert? 

Måske er det slet ikke alarmerende, at man har over 60%, så længe det skyldes, at man har en grundstruktur med samme navigation? 

Interresant, fik 63 % i DC troede også først at det var alarmerende, syntes ikke deres FAQ gør en meget klogere

Håber nogen kan :) ??
Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:07

Hej 

Jeg kender godt WEbMaster Tools en smule.

Men hvor er det jeg skal indtaste denne oplysning?

Henning

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 15:16

Henning Nørgaard:

Hej 

Jeg kender godt WEbMaster Tools en smule.

Men hvor er det jeg skal indtaste denne oplysning?

Henning

Hej Henning,

Det gør du her: Configuration -> Settings -> Der kan man vælge område. 

Mvh

Kristian

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:53

Xillas:
Måske er det slet ikke alarmerende, at man har over 60%

I visse situationer er det svært at komme udenom, det kan være gallerier osv.

Men som udgangspunkt er 60% bestemt noget jeg personligt ville se nærmere på, hvis det er en tekst side.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:16

Jonas Jørgensen:

Xillas:
Måske er det slet ikke alarmerende, at man har over 60%

I visse situationer er det svært at komme udenom, det kan være gallerier osv.

Men som udgangspunkt er 60% bestemt noget jeg personligt ville se nærmere på, hvis det er en tekst side.

EB har 78%, DR har 55%, BT har 74% og Politiken har 65%.

Det er muligt at de websites intet ved om DC, men det er da skræmmende, at tallene er så høje. Så jeg ved helt ærligt ikke, om jeg skal græde eller grine. 

Men det kan da være, der er en god grund? 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)