Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første forsøg på affiliate marketing - feedback søges!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg har forsøgt mig lidt på affiliate marketing her de sidste par dage. Jeg tror det er gået nogenlunde, vi får nogle ok google placeringer(de kunne være bedre), og har fået 62 likes på facebook på bare 13 timer.

Det er mit første forsøg, også på SEO, så jeg er lidt i tvivl om, jeg har gjort det rigtigt. Så hvis nogle vil komme med feedback, ville det være meget påskønnet! Jeg bruger TradeDoubler som min affiliate partner, og til det her jeg lige et spørgsmål; I dag købte jeg en top via et af mine affiliate links, fordi min veninde gerne ville have den, og så kunne jeg jo teste om det virkede. Det er nu snart 8 timer siden, og jeg har IKKE modtaget nogen komission, har jeg måske sat noget op forkert? Det blev købt på SmartGirl.

Siden fungere både på mobil, tablet og computer.

http://myfash.dk

Dbh Oluf :-)
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oluf

Jeg synes umiddelbart, at siden ser fin ud. :)

Måske lidt (meget) mainstream, men det kan man vel heller ikke bebrejde nogen for.

Jeg synes godt, at i kunne have en "Om" side i menuen, hvor i fortæller lidt om personerne bag siden, og meningen med siden (sådan groft taget). Det kan give en troværdighed hos de besøgende.

Overvej eventuelt et logo.

-Mads

Ps. Hvad hedder det PlugIn, i bruger til at vise jeres facebookside i jeres sidebar?

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads,

Den er nok meget mainstream, ja.. Men nogle gange skal man heller ikke opfinde hjulet igen.

Jeg vil få strikket en "Om" side sammen hurtigst muligt!

Teksten er jo egentligt vores logo.. Vi har den også i grafisk version, burde vi sætte den op?

Tak for feedback!
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en enorm krise lige nu, det ser ud til, at My Fash er ved at blive 'fjernet' fra nettet?

I går var My Fash at finde på http://overskrift.dk, det er My Fash ikke længere. Og jeg tror heller ikke, at jeg pinger nogle services? Siden dukker heller ikke op i nogle søgesmaskiner, og siden rykker langsomt ned der hvor den faktisk er tilgængelig.

Har jeg lavet en fejl og blevet sat i bad standing? Eller hvad sker der? Håber nogle kloge hoveder derude kan hjælpe mig!

Jeg bruger SEO by Yoost, nyeste version af WP og Twenty Twelve som theme, hvor jeg har modificeret lidt hist og pist.

Hvad gør jeg?

Dbh Oluf.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mads også skriver, så er det en meget standard affiliate side. Du skal helst sikkert nok lave et par salg på den, især hvis du skriver masser af indhold og laver noget linkbuilding

Når det er sagt, så tror jeg ikke at det er en side der holder voldsomt længe. Den er simpelthen for tynd og for kedelig og er en af de sider google gerne ser pillet ud af deres søgeresultater. Især med de 5-10 affiliate links du har i hver artikel...

SEO mæssigt kan du også gøre meget mere ud af dine title tags - husk at det er her du skal sælge din artikel til den besøgende!

Fint første forsøg - og du kan lære meget af den og sikkert også tjene en skilling, men det er ikke en langtidsholdbar side som du kommer til at tjene meget på (er mit gæt - og jeg kan sagtens tage fejl!)

Og ja, få en "Om os side" op.

Held og lykke med projektet!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Oluf Nielsen:
Jeg har en enorm krise lige nu, det ser ud til, at My Fash er ved at blive 'fjernet' fra nettet?

I går var My Fash at finde på http://overskrift.dk, det er My Fash ikke længere. Og jeg tror heller ikke, at jeg pinger nogle services? Siden dukker heller ikke op i nogle søgesmaskiner, og siden rykker langsomt ned der hvor den faktisk er tilgængelig.

Har jeg lavet en fejl og blevet sat i bad standing? Eller hvad sker der? Håber nogle kloge hoveder derude kan hjælpe mig!

Jeg bruger SEO by Yoost, nyeste version af WP og Twenty Twelve som theme, hvor jeg har modificeret lidt hist og pist.

Hvad gør jeg?

Dbh Oluf.

Nej du har stadig masser af sider i google https://www.google.dk/search?q=site%3Amyfash.dk&aq=f&oq=site%3Amyfash.dk&sourceid=chrome&ie=UTF-8 

Men der går altid noget tid, hvor google forsøger, at finde ud af, hvor i resultaterne du skal være. Derfor er det først ca efter 1-2 mdr. at du begynder, at se "stabile" placeringer i google. Hvis siden ikke er mere end et par dage gammel, er det højest sandsynligt derfor og du skal blot arbejde videre med linkbuildingen.

Mvh

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da betryggende nok!

Men jeg undrer mig stadig over, at i starten blev mine sider indekseret i løbet af få sekunder, og nu er mine indlæg 24 timer tilbage ikke indekseret?

Oven i det, er jeg blevet fjernet fra diverse ping sites? Er det ikke underligt, eller er det mig der overreagere?

Dbh Oluf.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Både dejligt og trist at høre. Min tanke er, at arbejde på indholdet. Så der er mindre sælger over det, og færre affiliate links, evt. kun 1 - 2 pr artikel? Og så få flere guides på siden, jeg har allerede nu fået en del aftaler med teenage piger der gerne vil skrive for siden.

Hvad kan jeg gøre ved mine title tags? Gøre dem mere indbydende?

Tak, jeg håber da at den kan blive en 'lille' succes, mest fordi det kunne være sjovt. :-)

Dbh Oluf.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som sagt tror jeg også sagtens at du kan få nogle salg - og den kan da helt sikkert også udbygges til noget endnu bedre! Men som den er nu er den knap så langtids holdbar. 

Ja, gør dine titletags mere indbydende. Få dem til at matche det folk søger efter. Hvis folk søger efter tilbud på kjoler, så skriv at du har samlet nogle gode tilbud på kjoler osv. Og så fjern dit domænenavn fra dine titletags - det er ligegyldig viden og fylde værdifuld plads du kunne bruge på at sælge dit indhold istedet. 

God ide at satse på masser af indhold - så kan du ramme en masse long tail søgninger. Men sørg for at de tekster de skriver er af god nok kvalitet.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående titletags har jeg lige et spørgsmål (undskyld til trådsstarter for et lille sidespring): Selvom jeg bruger SEO by Yoast, og sørger for at mine titletags fylder nøjagtigt så meget, at plugin'et siger "0 tegn tilbage", så overskrider de stadig længden i google resultaterne, og laver resten af titletagget til punktummer. 

Nogen løsning på dette?

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)