Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark, GLS eller hvad???

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Outletcentrum.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg starter en webshop, og derfor er det vigtigt med en ordentlig levering. Er der nogen der har nogle forslag eller gode erfaringer at dele. Jeg skal både bruge emballage (større breve eller pakker) at sende i, samt information om hvor?

Vh

Stefan

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

Hvad forbinder med du "ordentlig levering"? Er det levering til døren? Hurtig levering, eller noget andet? Hvis du ønsker levering til døren, skal du vælge Post Danmark. Hvis du regner med mest at sende breve og mindre pakker, så vil jeg anbefale Post Danmark. Hvis du regner med at sende større pakker, tror jeg GLS vil være mest attraktiv. Priserne skulle være en anelse billigere hos GLS, når det gælder pakker. Dog kan de ikke tilbyde levering til døren.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan, 

Jeg vil anbefale Post Danmark, selvom de ikke altid er de hurtigste, når det kommer til at sende mails mm. Er i gang med at få lavet en erhversaftale, og skulle modtage en mail, efter to uger, nu er der gået snart fire uger ;)

- Men når det kommer til selve fragten, vil jeg til hver en tid vælge Post Danmark frem for GLS 

//Retromedia.dk 

Fra Taastrup
Tilmeldt 21. Jul 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Scandinavian Express Service ApS | SES | Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Hermed har du lidt informationer om SesDanmark, samt et lille resumè af, hvem vi er, og hvad vi kan. SES er en sammenslutning af 13 vognmænd fra DPD, som efter flere års loyalitet, samt trofast tjeneste er blevet afskediget, i forbindelse med Post Danmark ́s opkøb af DPD. Hvor der er vilje er der vej – lyder et gammelt ordsprog. Derfor har vi valgt at fjerne ”mellemledet” og tage direkte kontakt og tilbyde vores kommende nye kunder, den samme gode service, som vi, i dette tilfælde vognmændende, har stor erfaring indenfor. Vi vil nu tilbyde vores kommende kunder, den samme gode service, plus nye omkostningseffektive ydelser, samt oplevelser. Vognmændende har tilsammen over 75 års erfaring indenfor transportbranchen, samt sikrer et højt kvalitets niveau og know how. Med en vognpark på 20 satellit styrede biler er vi nu blevet til en topmoderne udbyder af transport og distributionsydelser, med et internationalt samarbejdesnetværk. SesDanmark har samarbejdsaftaler direkte med dansk talende vognmænd med ren straffeattest, herved undgår vi underleverandør der ofte kan forsinke arbejdsgangen og vi kan derfor tilbyde mødepligtige, smilende og hårdt arbejdende vognmænd. Vi har 5 vognmands tilladelser til lastbiler, samt Adr kørsel med komplet udstyr i biler. Vi er interesseret i at komme forbi og give dig, yderligere information om hvem og hvad SesDanmark er, således vi kan starte på et godt og pålidelig fremtidig samarbejde. For yderligere informationer kig forbi www.sesdanmark.dk eller kontakt undertegnede. De bedste hilsner, SesDanmark Scandinavian Express Service ApS Dybendal Allé 12 2630 Taastrup Telefon: 70 222 585 Mobil: 52 888 666 Cvr Nr: 34 614 571 Web: www.sesdanmark.dk E-mail: info@sesdanmark.dk
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er personligt begyndt altid at vælge GLS når jeg køber varer online - det er bare enormt praktisk at kunne afhente varen i en butik med ordentlige åbningstider istedet for i en postbutik der altid har lukket (der hvor jeg bor). I praksis modtager jeg mine varer en dag tidligere, fordi jeg ikke behøver at være hjemme - og så er de ofte lige 10-20 kr. billigere... Så fra et kundesynspunkt ville jeg foretrække GLS - men der er bestemt mange der har det omvendt... 

Så jeg vil foreslå at give dine kunder de to valgmuligheder (og ikke flere).

\Mikkel

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne henvise til mit indlæg omkring PostDanmark i dette indlæg :-)

http://www.amino.dk/forums/t/189289.aspx?PageIndex=3
Fra Randers
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Outletcentrum.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle forslagene/informationen :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Nu skriver du ikke om din webshop mest henvender sig til privatkunder eller erhvervskunder.

Hvis det er privatkunder så brug Post Danmark.

Min erfaring med både GLS og DPD er at de er håbløse til at levere til privatadresser.

Hvis det er erhvervskunder på virksomheds adresser så kan du sagtens bruge for eksempel GLS.

/Bengt

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan.

Jeg lader kunderne selv vælge mellem GLS og Post Danmark.

Efter flere år med begge dele har jeg nu valgt at droppe GLS. Vi har alt for mange problemer med både afhentning, levering og pakker der bliver væk. Til trods for problemerne og det faktum at vi med GLS sender ca. 3000 pakker årligt holder GLS sig ikke tilbage med at yde en top-arrogant-nul-service-politik.

Får du problemer med GLS kan du være helt sikker på en nedladende behandling, der ret sikkert ikke falder ud til din fordel. Som du kan høre, vil jeg anbefale dig Post Danmark eller et andet fragtselskab.

/Nina

Fra 9632 Møldrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi oplever det modsatte ,  GLS  yder helt klar den bedste service og der får man afklaret tvivlsspørgsmål,Post Danmark er  VIRKELIG arrogante og  du får ALT for sen besked om bortkomne pakker og meget andet,  de er utilregnelige mht  deres  volumenberegning og diverse automatiske opmålinger af pakker  !

Min holdning blot til info

GLS er kanon dygtige   :-)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)