Det var da en sjov måde at klare den på :-) Men det helt ok. Jeg forstår godt du forsvare katalogerne på den måde, specielt når du sælger en "pakke" med dem :-)
Mark, (med c eller k) - Jo det kan jeg, jeg er på job lige nu, men jeg skal nok kigge efter et par links, det bliver nok først engang søndag eller næste uge :-)
Tjae.. 2-4 timer, men bliver det så betalt af kunden de "spildte" timer som kunne være brugt nyttigt? :)
Tror ikke vi bliver enige om hvordan og hvorledes.
Jeg er som skrevet til Mark først hjemme søndag, så kan ikke lige komme med et eksempel på hvorfor det er lig med 0 værdi (efter det jeg læste :) ) Eller efter ren logik efter et simpelt regnestykke :)
Vi lader den bare stoppe Internexus, også smider jeg en PM til Mark når jeg lige finder det :-)
Konklusion; Opretter: Gør som du lige syntes du vil, tilmeld bare til katalogerne hvis det det der virker mest overskueligt :)
Se det giver jo bare et dårligt syn på dig/dit firma at du absolut vil slutte den af på en 8. klasses niveau med at skrive sådan noget bavl.
Jeg har ikke nævnt noget sted at jeg har erfaring eller er klogere end dig for den sags skyld. Jeg har sagt min mening om kataloger, og om hvor ligegyldige de er, intet andet. Jeg har heller ikke sagt du ikke er erfaren, det er du sikkert indenfor mange områder. Jeg har faktisk i det hele taget holdt en ordentlig og respektabel tone overfor dig, så ville foretrække du også gjorde det overfor mig, SEO firma ejer eller ej, så har du ingen grund til at prøve på at kigge ned på mig gennem et så lavt et indlæg som det.
Det eneste jeg har gjort er at sige min mening og prøve at vise logikken. Men det virker ikke som om du kan/vil se den. (ja, læs hele tråden igen...) Så kan det da kun være fordi du virkelig tror på de hjælper helt vildt meget, siden du vil bruge 2-4 timer, både af kundens, din og dit firma's tid på at tilmelde til de kataloger du/i nu bruger.
- Det helt op til den enkelte om man vil bruge de kataloger, dét er vi trods alt enige om. Men en debat er altid tilladt, uden nogle føler sig trådt over tæerne, hvilket jeg har på fornemmelsen jeg har gjort ved dig, og det jeg selvfølgelig meget ked af.