Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

link building oversigt? /Forum

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger en side hvor man har lagt links forum op på en side. Jeg er sikker på jeg har set det før fra en amino, som havde samlet mange steder man kunne linke fra..! 

Kender du et site, hvor man kan få et overblik over de steder man kan linke fra ? 

På forhånd mange tak

Mvh 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:33
Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  Festgear Skrevet kl. 17:02

Det var ikke lige den. men den kan nok god bruges. 

Det var en der havde lavet en side på sin hjemmeside hvor der var +70 links man kunne smide sine links ind under. 

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 18:04

Hmm det er altså bedre at gå efter links med relateret emne, ellers kan det tage en krig.

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  Festgear Skrevet kl. 19:25

Hej Frederik

Ja det har jeg læst mig frem til. nu har jeg søgt og søgt med forums indenfor mig fag. Og har ikke fundet det vilde. 

Jeg ved godt jeg ikke skal linke fra fru olsens blomster butik. Men et site som F.eks danskelinks.dk kan man vil godt linke fra???  eller hvad? 

Mvh Cristian

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:37

festgear:

Jeg ved godt jeg ikke skal linke fra fru olsens blomster butik. Men et site som F.eks danskelinks.dk kan man vil godt linke fra???  eller hvad? 

Ja, det er et linkkatalog. Du kan få et rigtig godt overblik over linkkataloger opdelt i Pagerank her: http://www.linkkataloger.dk/ 

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 19:48

Pas på du ikke ender med at "brænde nallerne".

Du kan ende med at google ser ondt på dig :)

Hellere skaffe 10 RIGTIG gode links som er relevante osv frem for 100 spam links som ingen relation har :-)

Mange linkkataloger har jo et højt antal udgående links, ergo falder værdien af linket som du modtager :)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  Festgear Skrevet kl. 19:56

Martin mange tak. 

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  Festgear Skrevet kl. 20:01

Christoffer. 

Ja jeg kaster heller ikke mine links til højre og til venstre. det kan godt være jeg ikke har så meget forstand på det jeg gør. men jeg vil heller prøve og frem og brande nallerne end at ha kastet 5000 kr efter en som mener han er verdens bedste til det arbejde. og stadig brande nallerne 

Men jeg syntes det er svært at finde et forum som har noget med "tømrer branchen" eller bare indenfor håndværker. Jeg skal nok lige se mig om en extra gang

Men mange tak for din bekymring :)  

Mvh 
Cristian Ryborg 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 20:02

Christoffer Tornbjerg:

Hellere skaffe 10 RIGTIG gode links som er relevante osv frem for 100 spam links som ingen relation har :-)

Vigtig pointe. Du bør IKKE basere søgemaskineoptimering på linkkataloger, da værdien af dem er svingende. Brug heller tid på at skrive gæsteartikler til relaterede websites og vær aktiv på relaterede forummer.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)