Jeg søger en side hvor man har lagt links forum op på en side. Jeg er sikker på jeg har set det før fra en amino, som havde samlet mange steder man kunne linke fra..!
Kender du et site, hvor man kan få et overblik over de steder man kan linke fra ?
Ja jeg kaster heller ikke mine links til højre og til venstre. det kan godt være jeg ikke har så meget forstand på det jeg gør. men jeg vil heller prøve og frem og brande nallerne end at ha kastet 5000 kr efter en som mener han er verdens bedste til det arbejde. og stadig brande nallerne
Men jeg syntes det er svært at finde et forum som har noget med "tømrer branchen" eller bare indenfor håndværker. Jeg skal nok lige se mig om en extra gang
Hellere skaffe 10 RIGTIG gode links som er relevante osv frem for 100 spam links som ingen relation har :-)
Vigtig pointe. Du bør IKKE basere søgemaskineoptimering på linkkataloger, da værdien af dem er svingende. Brug heller tid på at skrive gæsteartikler til relaterede websites og vær aktiv på relaterede forummer.