Man skal være dygtig hvis man brænder nallerne på danske forumer eller linkkataloger. Den dag han køber links på Fiverr fordi en bruger SEOXnuke, DER brænder han nallerne.
Efter min mening og opfattelse er linkkataloger ikke særlig smart.
Jamen der er intet at diskutere. Linkkataloger fungere skam stadig, og er bestemt ikke negativt. Det handler ikke om "sund fornuft" eller "fremgangsmåde" - Når du bygger links så brug linkkataloger som det første supplement.
Ja, de fungere sikkert, men som jeg nævnte tidligere, så hellere relevante ordentlige links.
Jeg ville blive pænt skuffet hvis jeg bestilte en link pakke fra et firma og jeg så fik 10 links fra link kataloger.
___
Jeg vil ikke bruge dem af den simple grund at de er næsten ubetydelige mod 1 link fra en relevant side.
Hvis jeg smed en side på et linkkatalog, så ville der jo ikke gå længe før konkurrenten gjorde, ville der? Og sådan ville det blive ved, til en overflod af udgående links, hvilket gør dem næsten værdiløse. Om linkkataloget så har PR 5, så er der bare ikke PR2 værdi der kommer ud hvis der er 500 udgående
Jeg har læst hvad du skriver? Du læser muligvis ikke hvad jeg skriver..
Ellers så er det ikke så forståeligt skrevet måske.
Det jeg mener når jeg skriver HELLERE 1 relevant link FREMFOR 10 links som de alle har (SOM DERFOR ER = NÆSTEN INGEN, NÆRMERE 0 VÆRDI) Hvorfor spilde sin tid på at udfylde de dumme formularer som der er på de kataloger når man i mellemtiden kunne lave sikkert samme antal relevante links.
Og ved at bruge de skide kataloger, så KAN MAN brænde nallerne, om du vil det eller ej, så kan man, og i fremtiden vil alle også gøre det.