Jeg kan varmt anbefale www.cloudplan.dk, som er et nemt og brugerventligt redskab til vagtplan og opgavekalender m.m. Held og lykke med at finde den rette løsning. God påske :)
Jeg har altid været rigtig glad for timeplan i mine tidligere arbejdspladser, nemt og hurtigt, overskueligt og pålideligt og kan bruges af alle. Den udregner stort set alt selv, så budgetter m.m kan man se med det samme også i forhold til tidligere perioder. Mvh Bettina
Hej Mcarøe, Mener Egruppe er dyre! Men ellers er der noget som hele Crazy daisy kæden bruger og hedder diskoweb. Tror det er meget godt. Der findes også nogle ret cool Apps som har noget spændende at byde på. Polio f.eks men er ikke helt sikker på om de har hele pakken. Det som er cool ved podio app er med er klik kan alt dit personale se når opgaver er lagt ud eller når der skal videregives beskeder ud internt. Et slags mini facebook i internt brug og netværk.... Nemt og hurtigt redskab med godt overblik. Håber du kunne bruge det til noget.
Der er også Planday på markedet, som er det nye navn for Discoweb, 9 to 5 m.v.
Der er online vagtplanlægning, kommunikation med dine medarbejdere på besked, text, Smart phone notifikation m.v.,, tidsregistrering, og alle timesedler kan importeres ind i dit lønsystem så du nemt kan køre denne. Distribution af lønsedler kan foregå, så de har den tilgængelig i app'en altid.