Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste IT vagtplan & HR system

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg igang med at finde det komplette HR system m. vagtplan, løn osv. til min forretning på 80-100 ansatte.

Jeg har set lidt på Egruppe og Timeplaner, men hvad findes der ellers på markedet? 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale www.cloudplan.dk, som er et nemt og brugerventligt redskab til vagtplan og opgavekalender m.m. Big Smile
Held og lykke med at finde den rette løsning. God påske :) 

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, glemte også at tilføje en "inspirationsvideo", hvis det skulle have nogen interesse.

Fra Truust
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Truust Camping & Kanoudlejning Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid været rigtig glad for timeplan i mine tidligere arbejdspladser, nemt og hurtigt, overskueligt og pålideligt og kan bruges af alle. Den udregner stort set alt selv, så budgetter m.m kan man se med det samme også i forhold til tidligere perioder. Mvh Bettina

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mcarøe,
Mener Egruppe er dyre! Men ellers er der noget som hele Crazy daisy kæden bruger og hedder diskoweb. Tror det er meget godt. Der findes også nogle ret cool Apps som har noget spændende at byde på.
Polio f.eks men er ikke helt sikker på om de har hele pakken. Det som er cool ved podio app er med er klik kan alt dit personale se når opgaver er lagt ud eller når der skal videregives beskeder ud internt.
Et slags mini facebook i internt brug og netværk.... Nemt og hurtigt redskab med godt overblik.
Håber du kunne bruge det til noget.

Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Disclaimer: Jeg arbejder selv på smartplanhq.dk

Min erfaring er, at når så brede administrative opgaver samles i ét system, øges kompleksitet med manglende brugervenlighed som resultat.

Hvis du overvejer at dele tingene op, vil jeg selvfølgelig anbefale dig at kigge på vores bud på den bedste vagtplan.

Du kan kigge på det. Måske kan det give dig lidt input i vagtplansjunglen.

Se mit projekt til bedre vagtplanlægning.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også Planday på markedet, som er det nye navn for Discoweb, 9 to 5 m.v. 

Der er online vagtplanlægning, kommunikation med dine medarbejdere på besked, text, Smart phone notifikation m.v.,, tidsregistrering, og alle timesedler kan importeres ind i dit lønsystem så du nemt kan køre denne. Distribution af lønsedler kan foregå, så de har den tilgængelig i app'en altid. 

Bonus-disclaimer: arbejder hos Planday :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)