Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler et godt produkt navn, til mit næste projekt.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl,

Det lyder som et spændende projekt, men jeg har svært ved at tro på det? 20% besparelse af brændstof, med en anordning? Wink Har alle bil fabrikanterne sovet i timen, de seneste 20 år?Smile Shell, Q8, Statoil og alle bilfabrikanterne bruger astronomiske ressourcer på at udvikle bedre motorer, og bedre brændstof? jeg ved ikke rigtig?

Nå men, et bud: Go Greener? Smile

Hilsen Jane

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 14:09

Jane:

Hej Carl,

Det lyder som et spændende projekt, men jeg har svært ved at tro på det? 20% besparelse af brændstof, med en anordning? Wink Har alle bil fabrikanterne sovet i timen, de seneste 20 år?Smile Shell, Q8, Statoil og alle bilfabrikanterne bruger astronomiske ressourcer på at udvikle bedre motorer, og bedre brændstof? jeg ved ikke rigtig?

Hilsen Jane

Er du nu helt sikker på det Jane?

Er Shell, Q8 eller andre interesseret i at sælge mindre brandstof. Nej, de vil gerne sælge så meget som muligt.
Er staten interesseret i at der bliver solgt mindre? Nej så mister de moms og afgifter.

Jeg søger testpersoner og de personer får det kvit og frit. Har starten en anden tråd med det. Så meld dig gerne, så kan du også se at det virker. Smile

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 14:14

Carl:

Jane:

Hej Carl,

Hilsen Jane

Er du nu helt sikker på det Jane?

Er Shell, Q8 eller andre interesseret i at sælge mindre brandstof. Nej, de vil gerne sælge så meget som muligt.
Er staten interesseret i at der bliver solgt mindre? Nej så mister de moms og afgifter.

Jeg søger testpersoner og de personer får det kvit og frit. Har starten en anden tråd med det. Så meld dig gerne, så kan du også se at det virker. Smile

Hej Carl,

Det lyder jo godt når du skriver det på den måde Smile Men jeg er også naiv... Man kan prøve det gratis siger du? Har du noget materiale, som jeg kan læse lidt over en kop kakao? Smile Inden jeg melder mig som forsøgskanin?

Hilsen Jane

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:30

Fedt produkt- gælder det både diesel og benzin?
Ang navn hvad så med maxmiles

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:46

Meget spændene! Hvor meget kan du fortælle om den? Altså er det et præparat du hælder i tanken, udstødningsdims eller en ting på motoren? Det ville hjælpe og gøre det lettere at finde på et passende navneforslag

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 16:52

Patrichpedersen:
Meget spændene! Hvor meget kan du fortælle om den? Altså er det et præparat du hælder i tanken, udstødningsdims eller en ting på motoren? Det ville hjælpe og gøre det lettere at finde på et passende navneforslag

Jeg kan sige så meget at det er et olieprodukt. Det reducere fiktionen i motoren, så motorens dele ikke glide så meget mod hinanden som det gør ved en alm. motorolie. Det er et produkt, som allerede er gennemprøvet.

Dog er jeg oppe imod rigtig mange stærke kræfter. Ingen ønsker (efter min bedste vurdering) at det kommer på markedet og derfor vil det kun blive solgt i beskeden omfang.

For at fortælle hvor stor modstanden er, kan jeg fortælle at jeg har kontaktet flere uafhængige motor journalister, for at få dem med på en test. De har stort set givet samme begrundelse alle sammen for at sige nej tak. De påstår det ikke er rigtigt at man kan køre længere på literen, ved at der er mindre fiktion i motoren.

Jeg har brugt 2 år, siden jeg lærte produktet at kende, til nu, med i perioder at læse om hvordan man kan få en bil til at køre længere på literen og har fundet ud af at man faktisk kan få en bil til at køre endnu længere i de op til 20% mit produkt kan.
Hvis man se på Shells fuelsave benzin, er der ingen tvivl om at det virker. Det jeg tror de har gjort er at tilsætte æter til benzinen, hvorved at overfladespændingen på benzinen brydes nemmere og dermed forbrændes bedre. Dog skal man være ualmindelig forsigtig med æter, da det ætser ens bils brandstofslanger. Men man kan frembringe ca 20% bedre økonomi, via æter. MEN TILSÆT IKKE ÆTER TIL JERES BENZIN ALLIGEVEL!

Jeg skal lige have gennemset nogle film, hvor man kan se hvordan mit produkt virker. Dog skal jeg lige fjerne nogle ting, så man ikke kan se hvor det kommer fra.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:16

Jeg ville ikke bruge go longer eller go long. For det første lyder det som et slogan for potenspiller, og for det andet er det ikke korrekt engelsk ifm. at gå/køre længere (distance).

Jeg har hørt om mange produkter som kan give bedre brændstof økonomi, lige fra flydende additiver til piller der skal smides i tanken.

Mine biler er ikke ligefrem de mest brændstoføkonomiske, men tanken/frygten om en beskadiget motor har altid afholdt mig fra at prøve. Og det er nok det der er udfordringen, at overbevise folk om at det ikke beskadiger motoren.

Mvh Carsten

PS: Husk at stave friktion med r (fiktion er noget andet) ;-)

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 18:04

Carsten Jacobsen:
Mine biler er ikke ligefrem de mest brændstoføkonomiske, men tanken/frygten om en beskadiget motor har altid afholdt mig fra at prøve. Og det er nok det der er udfordringen, at overbevise folk om at det ikke beskadiger motoren.

Mvh Carsten

PS: Husk at stave friktion med r (fiktion er noget andet) ;-)

Hvis jeg selv havde det mindste tvivl om motor skade, ville jeg ikke sælge det og ville slet ikke hælde det i min egen motor, som koster i nærheden af 80.000 at få udskiftet. Men ja, det er udfordringen, at få folk overbevist om at det er sikkert.
Jeg er da også helt sikker på at en eller to bilfabrikanter, vil pege finger ad mig, hvis en bil med det produkt, bliver udsat for en motor skade. Dog tror jeg også at vi er mange som har set, hvordan fords 1.6 HDI motor havde en fejl, uden at de ville erkende, det var deres skyld.

Friktion - tak Smile

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:30

Hvad med Move Longer eller Longer Drive, Long Drive? Smile

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:27

Genialt, jeg er meget imponeret over det!
Jeg hopper lige rundt en gang, jeg læste din anden tråd og har en idé du nok kan bruge og som samtidig vil øge din troværdighed når den skal på marked.
Med hensyn til navngivningen, ja så er der mange gode forslag! Mit forslag kunne være noget med Add-X, det skal vel kunne sælges både i DK men også på det internationale marked, jeg tænker engelsk navn. Add-X, som forkortelse for Additiv(DK) og Addition(EN).
Og efter min mening ligger det godt når man udtaler det Add-X(Addex)
Jeg vil gerne skrive forslaget nævnt i starten til dig, men helst over mail, min er patrichpedersen@hotmail.com , jeg ser frem til at høre fra dig, og hvis du tillader det vil jeg meget gerne høre mere, det du har gang i er simpelthen for spændene!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)