Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noontime.dk til salg!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle,

Jens her er et link noontime.dk

Jeg ejer ikke mærket, jeg er blot forhandler af mærket. Shoppen er bygget i Magento.

Det er ikke en dropshipping aftale, men jeg har valgt at bestille et ur når der bliver solgt et ur, man kan købe til varelager hvis man har interesse i det.

Kort info om butikken:

På et år har der været 2.188 unikke besøgende.

Leverandør aftale med Noon Copenhagen følger med. Webhotel følger med, i den forstand at jeg har selv er firma som udvikler og laver hjemmesider, og er hostet hos mig. Der er intet varelager, da jeg bare har bestilt direkte fra producenten når der har været lagt en ordre.

Dankortbetalingen virker pt. ikke da der ikke nogen betalingsgateway tilknyttet.

Avancen er rigtig god!

Den har solgt 8 ure i 2012 - og potentialet er så meget større hvis der kommer en ind med tid og energi i projektet, jeg har desværre bare ikke tiden :(

For den energiske person ligger der en dejlig butik og venter lige om hjørnet der kan tjene ham gode penge.

// Bo

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
+1 til Noon Copenhagen.

Gode ure fra en seriøs leverandør. Der er mulighed for en rigtig god handel med Bo
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bo

Mange tak for dit uddybende svar. Jeg vender den lige en gang, og smider dig en PM en af dagene :)

De bedste hilsner

Daniel
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bo

Mange tak for dit uddybende svar. Jeg vender den lige en af gang, og smider dig en PM en af dagene :)

De bedste hilsner

Daniel
Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:
+1 til Noon Cooenhagen.

Gode ure fra en seriøs leverandør. Der er mulighed for en rigtig god handel med Bo

Hej Ole,

Kunne ikke sige det bedre selv. :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Miltoft Rasmussen:
Hej Bo

Mange tak for dit uddybende svar. Jeg vender den lige en af gang, og smider dig en PM en af dagene :)

De bedste hilsner

Daniel

Hej Daniel,

Det er du velkommen til, men holder ikke shoppen hvis det rigtige bud kommer, jeg synes det er rigtig ærgeligt hvis den skal lide mere under mit tidsmangel når der er så meget mere potentiale i den.

// Bo

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal du heller ikke, slet ikke. Er den solgt til anden side, så er det sådan det er. :)
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,
Har du nogen forestilling om hvor du gerne så "det rigtige bud" som du omtaler.

Man kan ikke tage fra det, at det er en flot bygget webshop man godt kan se der er lagt en del timer i.
Med det sagt - har der stortset ingen omsætning været, nuvel 8 salg i 2012 - lad os bare sige du har tjent en tusse på dem sidste i 2012.
Det gør bare at forretning reelt set ikke er meget værd - set i det lys - da båden endnu ikke rigtig er testet om den kan flyde...
Desuden findes der allerede en stor, vel nok mere succesfuld konkurrent, i Danmark (nu vil jeg ikke nævne ved navn her, men en google søgning er vejen)  

Så en indikation ville være sjov at se nærmere på.
 

Forresten, du siger du indkøber urene når du får en ordre. Urmærket lavet af Chin i Shanghai. Betyder det at urene sendes fra fabrikken derude, enkeltvis - og at dine kunder så hidtil har kunnet risikere at blive pålagt told og moms, eller er din leverandør indenfor europa?

Håber ikke jeg støder dig ved at spørge, men synes det er værd at tage med.
Held og lykke med salget.

Rasmus
 

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg aner ikke hvem Chin i Shanghai af, jeg køber den af Noon Copenhagen som ligger i Jylland.

Når det så er sagt ved jeg godt der ikke kan forventes det vilde beløb med den omsætning der har været, men har i hvert fald tjent mere end en tusse, så meget kan jeg da afsløre. 

Hvis den større konkurrent som du henviser til er den som jeg tror det er, vil jeg bestemt se noontime som en konkurrent på mange områder, bl.a. med bedre beskrivelser (ikke blot copy paste fra noon copenhagens egen side). Som sagt vil jeg gerne have lagt mange flere timer i siden, så alle de nyeste ure var der og den var fuldt opdateret som jeg ønsker den, men lige pt. har jeg ikke tiden og får den heller ikke inden for det næste halve år som det ser ud lige nu.

En anden fordelingsnøgle kunne være en samarbejdspartner som stod for salg og service og jeg står for det tekniske.

// Bo

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må meget gerne skrive i pm, hvad der er budt, og om den allerede er solgt ?
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)