Tror alligevel at aminos driftomkostninger er små nålehoveder iforhold til de beløb staten har med at gøre.
Og i sidste ende - det ville da give en god value/money ratio - langt større end mange af statens investeringer (IC4 togene, rejsekortet etc)
Det har du ret i, men jeg er sikker på, staten på en eller anden måde, vil finde en vej til at losse en stor afgift på folket, hvis de skal støtte mere end de allerede gør.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
statens investeringer (IC4 togene, rejsekortet etc)
Synes du Amino skal sammenlignes med IC4 tog og rejsekortet ? 
Tror du ikke der er en væsentlig forskel på antallet af brugere?
Ib Abildgaard
I det mindste virker Amino i modsætning til IC4 togene. Jeg har haft den tvivlsomme ære at rejse med et. Toiletdøren gik op når folk var derude, og jeg fik vand i hovedet fra et utæt rør.
Angående rejsekortet, tvinges folk ikke til at bruge det. Klippekort udfases i løbet af de næste par år, hvorefter Rejsekortet er den eneste måde at bruge den offentlige trafik.. Men derfor syntes jeg stadig ikke, at staten skal støtte Amino, fordi de med sikkerhed vil påtvinge siden et eller anden fatalt, som vil gøre brugeroplevelsen helt forfærdetlig.