Det er da ikke helt ved siden af. "Venter på Amino" Mvh. John. |
Martin Thorborg:så længe vi selv bestemmer alt :
Ja det er nok hurdlen
Ja det er nok hurdlen |
Nej, jeg tror faktisk der er flere der bruger Amino end der er brugere af IC4 ;-) /Brian |
Ib Abildgaard Råd & Mal |
Man kan nok slå fast at der er ganske mange flere der kører med toget sådan generelt end der bruger Amino og jeg tror Amino trods alt er lidt lettere at holde styr på. Er det ikke noget med at næst efter jernbanedriften er seksualdriften det sværeste at styre? Himmel dog- på finansloven vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
ja :) finansloven er bare et udtryk og det med støtte er ikke et konkret forslag, jeg tænker på ingen måde på forhøjede skatter eller offentlig indgriben. min simple rose var bare at amino ikke blot gavner os der bruger sitet men gavner samfundet som helhed gennem sin fordring af iværksætterkulturen.. |
Lidt hjerneopvarmning en kold tirsdag :-)
Mit udsagn gik på IC4 togene, som var dem der blev nævnt og jeg har Googlet lidt - det er selvfølgelig muligt at det forholder sig helt anderledes for dem med større indblik. Der er fire daglige afgange hvor der bruges IC4 tog, to Kbh-Aarh. og to den anden vej, jvf. denne artikel: Der er 208 pladser i et IC4 tog jvf. denne artikel: Antallet af pladser er dog lidt usikkert, idet der også er artikler der antyder at der er 410 pladser, men det er gamle artikler før de seneste problemer opstod. Men hvis vi nu er flinke og antager at der er 410 pladser på fire afgange og det lykkes DSB at sælge hver anden plads to gange på hver tur - så har vi vist været rigtigt flinke :-) I følge info i top-baren her på amino.dk, så er der 100.000 månedlige brugere på Amino.dk, med 31 dage i hver måned, så giver det 3.225 daglige brugere af amino.dk. Så man kan godt sige at der er flere brugere af Amino, end der er brugere af IC4 togene - ;-) Ha en rigtig god dag |
Brian, jeg elsker dybt seriøst du har undersøgt det! |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Du skal opdateres på din viden Brian :) den artikel er 3 måneder gammel, og var en del af opstarten for IC4. I dag kører der langt flere IC4 på skinnerene, og kører desuden forbi min lille by Bramming, mange gange dagligt. |
Hej Boysen
Det skal jeg helt sikkert, men det var de nyeste info jeg kunne finde. Jeg tror nu ikke det var ved opstarten, jeg har fundet artikler fra 2011 hvor der blev startet op og stoppet igen - endda flere gange :-) Men du har helt ret, der er sikkert flere i drift idag, men er de fyldte og hvor mange pladser har de ;-) Som statistikker, forbeholder jeg mig ret til at få tallene til at passe, med det jeg ønsker at vise De bedste hilsner |